همه چیز درباره موجودات چند بعدی


همه چیز درباره موجودات چند بعدی امروز در سایت فراناز به موضوع جدید و جالبی اشاره داریم.مبحث جدیدی به نام موجودات چند بعدی.با ما همراه باشید. بیگانگان چندبعدی که برخی آن‌ها را به نام موجودات میان بعدی (Interdimensional beings) هم می‌شناسند، بخشی از نظریه‌ای هستند که حضور فرازمینی ها را در کنار ما و بر روی زمین توجیه می‌کنند. به صورت کلی، بین...

همه چیز درباره موجودات چند بعدی

همه چیز درباره موجودات چند بعدی

امروز در سایت فراناز به موضوع جدید و جالبی اشاره داریم.مبحث جدیدی به نام موجودات چند بعدی.با ما همراه باشید.

بیگانگان چندبعدی که برخی آن‌ها را به نام موجودات میان بعدی (Interdimensional beings) هم می‌شناسند، بخشی از نظریه‌ای هستند که حضور فرازمینی ها را در کنار ما و بر روی زمین توجیه می‌کنند.

به صورت کلی، بین تعدادی از نظریه‌پردازان تعریفی در مورد برخی موجودات وجود دارد که بر اساس آن، نوعی از هستی به اسم موجودات چندبعدی یا میان بعدی (Interdimensional beings)، در بعد و واقعیتی به غیر از این واقعیت که هم‌اکنون در داخل آن زندگی می‌کنیم، وجود دارد.

برخی ادیان و مکتب‌ها در مورد موجوداتی که در لایه دیگری از واقعیت زندگی می‌کنند صحبت‌هایی به میان آورده‌اند و بسیاری از جوامع هم با چنین مفاهیمی آشنا هستند؛ در همین رابطه، با وجود اینکه این نوع از هستی اکثرا در فیلم‌ها و کتاب‌های علمی تخیلی و داستان‌های محلی موردبحث قرار می‌گیرد، برخی از متخصصان یوفولوژی و طرفداران وجود فرازمینی ها، نوعی از موجودات فضایی به نام بیگانگان چندبعدی را واقعی می‌دانند و میگویند که بر اساس نظریه مطرح‌شده، بسیاری از ابهامات مربوط به یوفوها و فرازمینی ها برطرف می‌شوند.

برای اولین بار، تئوری موجودات فضایی چندبعدی توسط یوفولوژیست‌هایی مانند ژاک والی (Jacques Vallée) مطرح شد و همانطور که گفتیم، بر اساس این نظریه موارد برخورد با یوفوها یا همان اشیا ناشناس پرنده و همچنین، گزارش‌های مشاهده موجودات فضایی، به واقعیت‌هایی در بعد دیگری از جهان مربوط می‌شوند.

این فرضیات نقطه مقابل صحبت های متخصصان دیگری هستند که میگویند فرازمینی ها نوعی پیشرفته‌ای از موجودات‌اند که در فاصله بسیار دوری از سیاره ما زندگی می‌کنند و بعدی حیات آن‌ها با انسان‌ها یکی است.

با توجه به تئوری‌های دیگری مانند نظریه فضانوردان باستان (Ancient Astronaut theory)، افرادی مانند والی می‌گویند که در طول تاریخ مسئله میان بعدی بودن برخی از اشکال هستی مطرح بوده و بیگانگان چندبعدی هم به همان مسائل که برخی آن‌ها را به افسانه‌ها و ماورا الطبیعه ربط می‌دهند، وابسته هستند. از طرف دیگر، کسانی وجود دارند که بحث ارواح و اجنه را به بیگانگان چندبعدی مربوط می‌دانند.

در حالی که متخصصان مختلف صحبت‌های گوناگونی را در مورد نظریه بیگانگان چندبعدی مطرح می‌کنند، جامعه یوفولوژی به صورت کلی منکر این موضوع نیست که بسیاری از ابهامات و سوال‌های پی پاسخ مربوط به فرازمینی ها با چنین نظریه‌هایی برطرف می‌شوند.

عده‌ای میگویند که فاصله‌های فوق‌العاده طولانی بین اجرام آسمانی سفرهای بین ستاره‌ای را عملا غیرممکن می‌کند و از آنجایی که هنوز موتوری که حرکت سریع‌تر از نور ایجاد کند،‌ ساخته نشده، نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که چندبعدی بودن موجودات فضایی مسئله غیرممکن بودن سفر این موجودات به سیاره ما را توجیه می‌کند.

سندی محرمانه از سازمان اف بی آی آمریکا

در حالی که صحبت‌های مطرح‌شده در این رابطه‌،‌در بهترین حالت، به سناریو یک فیلم علمی تخیلی معمولی شبیه هستند،‌ در سندی فوق سری که از طبقه‌بندی‌های محرمانه اف بی آی (FBI) آمریکا خارج شده، نوشته‌هایی در مورد موجودات میان بعدی وجود دارد و اشاره شده که فضاپیمای این بیگانگان توانایی حرکت بین ابعاد مختلف واقعیت را دارد.

در بخشی از گزارش موارد زیر مستقیما ذکر شده‌اند:

برخی از دیسک‌ها توسط خدمه هدایت می‌شوند و برخی دیگر به صورت کنترل از راه دور عمل می‌کنند.
ماموریت آن‌ها صلح طلبانه است و این بازدیدکنندگان در مورد فرود بر روی زمین فکر می‌کنند.
بازدیدکنندگان شبیه به انسان بوده، اما بسیار بزرگ‌تر هستند.آن‌ها از دنیای خودشان به زمین آمده‌اند.
آن‌ها از یک سیاره دیگر به آن شکل که ما مدنظر داریم، نیامده‌اند و سیاره این موجودات در بعد دیگری قرار گرفته که توسط ما قابل‌درک نیست.جسم موجودات و فضاپیماهای آن‌ها در هنگام ورود به نرخ ارتعاش جهان ما، تبدیل به ماده می‌شود.دیسک‌ها مجهز به نوعی اشعه یا انرژی خاص هستند که به راحتی دستگاه‌های مهاجمان را از کار می‌اندازد و این موجودات به راحتی وارد بعد ما می‌شوند و به همان سادگی می‌توانند از نظر پنهان شوند.

همه چیز درباره موجودات چند بعدی

به احتمال قوی ارتباط‌گیری با این موجودات از طریق امواج رادیوی کار بیهوده‌ای است، اما در صورت عملی بودن، این امکان وجود دارد که به وسیله رادار بتوان با آن‌ها ارتباط گرفت.

البته لازم به ذکر است که مدرک از طبقه‌بندی خارج‌شده مربوط به سال 1947 بوده و از طرف دیگر، به نظر می‌رسد که این اطلاعات بخشی از پروتکل‌های آماده‌سازی نیروها در شرایط احتمالی برخورد با موجودات فضایی باشد. با این حال نکاتی که توسط طرفداران تئوری بیگانگان چندبعدی مطرح می‌شود آنقدرها هم بی‌پایه و اساس به نظر نمی‌رسند که آن‌ها را بدون بررسی رد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403