ارژنگ محمدی رئیس اداره آب وفاضلاب روستایی شهرستان شوشتر امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 14 ایستگاه تاسیسات آبرسانی روستایی در بخش شعیبیه زیر آب رفته‌اند که این تاسیسات، تامین‌کننده آب آشامیدنی 60 روستای بخش شعیبیه بودند.

وی افزود: در حال حاضر 8 تانکر سیار از اداره آب و فاضلاب روستایی شوشتر و شهرهای معین، آب‌رسانی به روستاهای شعیبیه را انجام می‌دهند که روزانه بین 20تا 25سرویس آب بین روستاها و کمپ‌های اسکان سیل‌زدگان در شوشتر توزیع می‌شود.

محمدی گفت: از ابتدای وقوع سیلاب تاکنون بالغ بر 7 هزار و250 بطری آب معدنی بین روستاییان سیل‌زده و کمپ‌های اسکان توزیع شده است.

ارتفاع آب در خیابان‌های شهر گوریه رو به کاهش است

اما حسین پنبه دانه‌پور، فرماندار شوشتر نیز امشب گفت: از امروز ارتفاع آب در خیابان‌های شهر گوریه بخش شعیبیه با احداث کانال‌های انحرافی رو به کاهش بوده است اما روستاهای غرب این بخش همچنان در محاصره سیلاب هستند و خدمات‌رسانی به آن‌ها از طریق قایق انجام می‌شود.

وی افزود: برق 23 روستای این بخش هفته گذشته به دلیل پیشگیری از حوادث احتمالی قطع شده بود اما امروز پس از تایید کارشناسان، برق 10روستا وصل شد

فرماندار و رئیس ستاد بحران شوشتر عنوان کرد:کشاورزانی که در سیل 95 متضرر شده‌اند برای تکمیل پرونده باید به اداره کل جهاد کشاورزی خوزستان مراجعه کنند تا براساس قول رئیس جمهور و با توجه به پیگیری انجام شده خسارت های سیل 95 تا پایان فروردین امسال پرداخت شود.