عطسه: سریال ۱۰ قسمتی «عطسه» به کارگردانی مهران مدیری از ساعت ۲۳ امروز روی آنتن شبکه پنج سیما پخش می‌شود. پیش‌تر قرار بود که این سریال در ایام نوروز از شبکه پنج پخش شود که به جای آن «شش قهرمان و نصفی» از ساخته‌های حسین قناعت پخش شد. مهران مدیری، سیامک انصاری، سیدجواد رضویان، مهران غفوریان، سروش جمشیدی، فلامک جنیدی، سپند امیر سلیمانی، محمدرضا هدایتی، شبنم فرشادجو، سام نوری، ساعد هدایتی، رامین ناصر نصیرو... از جمله بازیگران این سریال هستند. سریال عطسه در سال ۹۴ تولید شده و شامل آیتم‌های مختلف طنز است که موضوعات اجتماعی دارد.

پخش سه سریال جدید از امروز در سیما

گسل: مجموعه کمدی، اجتماعی و سیاسی «گسل» از شبکه تلویزیونی آی‌فیلم پخش می‌شود. این مجموعه داستان به‌کارگردانی علیرضا بذرافشان، درباره زندگی محافظ یکی از معاونان وزراست و اتفاقاتی که در حیطه زندگی شخصی و کاری او به وجود می‌آید. سریال گسل روایتی است از نمایش دو بخش کاری و زندگی شخصی ارشیا با بازی سام درخشانی و دکتر اعتبار با بازی بیژن امکانیان. مهتاج نجومی، فلور نظری، تیرداد کیایی، رامتین خداپناهی و... از دیگر بازیگران این مجموعه طنز تلویزیونی هستند. این مجموعه تلویزیونی از امروز ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه آی‌فیلم خواهد رفت. بازپخش اول این سریال ساعت ۶ صبح و بازپخش دوم آن راس ساعت ۱۴ خواهد بود.

پخش سه سریال جدید از امروز در سیما

روزهای بی‌قراری2: فصل دوم مجموعه «روزهای بی‌قراری» به کارکردانی «کاظم معصومی» از امروز به روی آنتن شبکه دو می‌رود. سارا صوفیانی بازیگر اصلی این مجموعه در کنار مجید واشقانی و فخرالدین صدیق‌شریف، مهتاج نجومی،کاظم هژیرآزاد، صفا آقاجانی و با حضور افسانه بایگان و با هنرمندی حمیدرضا آذرنگ از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه حضور دارند. همچنین تعدادی از بازیگران بومی شهرهای تبریز و مشهد در «روزهای بی قراری۲» ایفای نقش دارند. این سریال به سفارش معاونت سیمای استان‌ها و مرکز صداوسیمای آذربایجان شرقی(تبریز) تولید می‌شود. سیدجلال‌الدین محمدیان خواننده‌ای که بیش از همه به خاطر قطعه «مردان خدا» اشتهار یافته اجرای تیتراژ «روزهای بیقراری۲» را برعهده داشته است. کارگردان مجموعه تلویزیونی «روزهای بیقراری۲» کاظم معصومی است، تهیه کنندگی این سریال را امیرحسین شریفی بر عهده گرفته و شعله شریعتی نیز نویسنده این پروژه است. در خلاصه داستان «روزهای بی‌قراری۲» آمده است: سارا که از همسر سابقش جدا شده، در پی یافتن هویت خود ناچار به سفری طولانی می‌شود. یک فرش نفیس دوره مشروطه تنها سندی است که او را به مقصود برساند.

پخش سه سریال جدید از امروز در سیما