عشوه گری برای همسر | ترفند هایی برای دلبری کردن زنانه


عشوه گری برای همسر | ترفند هایی برای دلبری کردن زنانه

عشوه گری برای همسر : چگونه برای مردان دلبری کنیم ؟ راه های عشوه گری برای جنس مخالف چیست ؟ در اینجا با مقاله ای درباره ازدواج و همسرداری ، ترفند هایی برای عشوه گری در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.     عشوه گری با کلام ، عشوه گری برای همسر   … نوشته عشوه گری برای همسر | ترفند هایی برای دلبری کردن زنانه اولین بار در پورتال جامع ایران بانو...

ازدواج و همسرداری ، ترفند هایی برای عشوه گری در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

عشوه گری برای همسر | ترفند هایی برای دلبری کردن زنانه

عشوه گری با کلام ، عشوه گری برای همسر

ترفندهایی برای عشوه‌گری و دلبری از همسر

سعی کنید خصوصیات مردانه را از خود دور کنید. عشوه‌گری و لوند بودن زنان را چندین برابر زیبا تر و ارزشمند تر جلوه خواهد داد. دلبری کردن زن از همسرش همیشه باعث محکم تر شدن رابطه شده است.

بنابراین لازم است هر خانمی راه‌های دلبری کردن از همسرش و تسخیر ذهن و قلب او را بداند و قبل از هر چیر خوب است که از خواسته‌ها و تمایلات مردانه آگاه شده و بدانید که مردان و زنان خواسته‌ها و ویژگی‌های متفاوتی دارند.

آموزش ترفندهایی برای عشوه‌گری و دلبری

محققان پنج سبک کلی عشوه‌گری و دلبری کردن را شناسایی کرده‌اند: ۱) فیزیکی، ۲) سنتی(گام اول را مردها باید بردارند)، ۳) مودبانه (احتمال نزدیک شدن به یک شریک بالقوه کمتر است)، ۴) صادقانه، ۵) بازیگوشانه (دلبری کردن برای سرگرمی).

کسانی که سبک‌های دلبری کردن فیزیکی، صادقانه و بازیگوشانه را دنبال می‌کنند در قرار‌ها احتمال موفقیت بیش‌تری دارند، اگرچه هرکدام از این سبک‌ها با توجه به هدف دلبری کردن می‌تواند موثر باشد.

برای دلبری از مردان بازیگوش و شوخ طبع باشید

اگر می‌خواهید مورد توجه و علاقه همسرتان قرار بگیرید سعی کنید بیشتر بازیگوش، شاد و شوخ باشید تا اینکه جدی و باهوش و نکته سنج به نظر برسید. بر اساس جدیدترین پژوهش‌ها زنان شاد، بازیگوش و شوخ طبع بیشتر مورد علاقه همسر خود قرار می‌گیرند و ازدواج‌های موفق‌تری خواهند داشت و در عوض زنان عبوس، جدی و باهوش کمتر در پیدا کردن جفت برای ازدواج موفق هستند. پس برای دلبری از مردان لازم است شوخ طبع و بامزه باشید.

لبخند را عضو جدا ناپذیر چهره‌تان کنید

در مقابل او همیشه لبخند به لب داشته باشید. لبخند فریبنده‌ترین حالت چهره است، و بیش از ۱۸ روش مختلف برای لبخند زدن وجود دارد. جذاب‌ترین لبخند، لبخند اصیل است، یعنی لبخندی که اطراف چشم‌ها خطوطی ایجاد می‌کند که به آن‌ها پنجه کلاغ هم می‌گویند.

فرصت منتظر شما شدن را برای او ایجاد کنید

اگر نامزدتان به شما پیامک زد سریع از جایتان نپرید و بلافاصله جوابش را ندهید. اینطوری فکر می‌کند شما بیکار نشسته بودید تا او یک پیامک بزند و از جا بپرید. پیامک که رسید خیلی آرام آن را بخوانید. چند نفس عمیق بکشید و بعد از چند دقیقه؛ برای مثال بین پنج تا هفت دقیقه جواب بدهید.

نگران نباشید، به هیچ وجه اتفاق بدی نمی‌افتد. بگذارید کمی هم او منتظر شما بماند. اگر جواب پیامک‌هایش را ضربتی بگیرد، از شور و هیجان می‌افتد و دیگر محال است با اشتیاق روز اول برایتان پیامک‌های عاشقانه بزند. نترسید؛ برای دلبری از مردان لازم است گاهی آنها را منتظر گذاشت.

به نحوه‌ی حرف زدنتان توجه کنید

با شوهرتون رسمی و اداری صحبت نکنید. همیشه وقتی قصد عشوه گری دارید، نوع حرف زدن تون باید کش دار باشه. حرف های عاشقانه، درخواست ها، خواهشها و غیره رو باید کش دار بگید.

همیشه و در همه حال آراسته باشید

برای مردان، دیدن بسیار اهمیت دارد. همه چیز در مردان با دیدن جذب یا دفع می شود. و درست برعکس خانمها. ظاهر و نوع پوشش تاثیر بسزایی در جذابیت و دلبری کردن از همسرتان دارد. سعی کنید همیشه و در همه حال خوش پوش باشید، لباس‌هایتان تمیز، اتو کشیده و ست باشد

نه اینکه یک روز به بهانه آشپزی، یک روز تمیزکاری، سردرد و بیماری‌های سطحی و.. ظاهری نا آراسته داشته باشید. سعی کنید که در جامعه با توجه به اینکه وقار و خوش تیپی خود را حفظ می کنید، ولی ایدههای همسر خود را لحاظ کنید و در نظر بگیرید. شما با اینکار، به همسر خود اقتدار داده اید که آنها را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد.

به همسرتان توجه کنید و تحت هر شرایطی احترام او را حفظ کنید

مهمترین رابطه، حفظ اقتدار و احترام همسر می باشد. مردان همیشه دوست دارند مقتدر باشند. این را به خاطر داشته باشید. با او به گونه ای صحبت و رفتار کنید که شوهرتان متوجه شود که چقدر به اقتدار او اهمیت می دهید. و این باعث جذب او به سمت شما می‌شود.

کمی جاه طلبی برای جذاب بودن از دید همسرتان لازم است

یکی دیگر از ملاک های مردان برای انتخاب همسر جاه طلبی و برتری او از سایر زن‌هاست، یک هنر، یک دانش یک کار خاص که بتوانند از آن برای به رخ کشیدن همسرشان به دیگران استفاده کنند. البته در این مورد هرگز نمی‌توان یک قانون خاص صادر کرد اما مردان امروز زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی به راحتی کار و فعالیت اجتماعی‌شان را هم جدی بگیرند.

پیام‌های عاشقانه برای همسرتان بفرستید

فکر می‌کنید وقتی همسرتان می‌بیند که شما وسط روز پیامی برایش فرستاده‌اید، اولین فکری که به ذهنش می‌رسد، چیست؟ او احتمالاً فکر می‌کند که برایش پیام فرستاده‌اید تا موضوعی را به او یادآوری کنید یا از او بخواهید که کاری برایتان انجام دهد.

در پیام‌هایتان از او دلبری کنید و برایش عشوه بریزید، همان کاری که در دوران نامزدی و روزهای اول ازدواج انجام می‌دادید. حرف‌های شیطنت‌آمیز بزنید و به او بگویید که چقدر دلتنگش هستید و هر لحظه‌ای که از او دور هستید، برایتان به سختی می‌گذرد. گارد دفاعی همسرتان را با شیطنت‌های زنانه از بین ببرید و پیامی بی‌پروا و تحریک کننده برایش بفرستید. مطمئناً باشید که همسر عاشقتان از این بی‌پروایی استقبال خواهد کرد.

شدت علاقه‌تان و جذابیت او را با جملات نیمه کاره منظوردار بگویید

طنازی کردن برای شوهر یکی از آسان‌ترین کارهای دنیا است که به راحتی می‌توانید آن را در زندگی روزمره انجام دهید. تنها کاری که باید بکنید این است که جمله‌تان را نیمه کاره بگذارید، یک ثانیه مکث کنید و آن را با یک چشمک پر از ناز و عشوه به پایان برسانید. این فن دلبری شکست‌ناپذیر است و جملات زیر امتحان خودشان را پس داده‌اند: جوری که تو روی دستگاه اسکی فضایی کار می‌کنی، واقعاً …، شونه‌های پهنت …

بر روی آینه با ماتیک رد بوسه بگذارید

تا به حال فکر کرده‌اید که اگر همسرتان اولین چیزی که صبح می‌بیند، رد لب‌هایتان روی آئینه حمام باشد، چه احساسی پیدا می‌کند؟ مطمئناً با دیدن این پیام دلبرانه خواب از سرش می‌پرد و به سمتتان می‌آید تا با دزدیدن یک بوسه صبحش را با حال خوب شروع کند. رژ قرمزی به لبهایتان بزنید و بوسه‌ای اغوا کننده را روی آئینه بنشانید. برای بیشتر شدن تاثیر این پیام دلبرانه می‌توانید متن عاشقانه‌ای را نیز با رژ روی آئینه بنویسید.

غر زدن ممنوع

بعضی رفتارها اعصاب و روان آدم‌ها را کاملا به هم می‌ریزد. مردها از غر زدن و نق شنیدن متنفرند، حاضرند نصف عمرشان را بدهند و هیچ وقت شاهد غر زدن کسی نباشند چه برسد به اینکه همسرشان مدام کنار گوش‌شان چیزهایی بگوید که سعی در نشنیدنش دارند. غر زدن در مسیر عکس دلبری از مردان قرار دارد. مردها اصلا به ادامه زندگی با یک فرد غرغرو اشتیاقی ندارند و سعی می‌کنند از اینجور افراد فاصله بگیرند.

چگونه عشوه و ناز کنم؟

دختر خانم هایی که تازه ازدواج کردن تمایل دارند شیوه های عشوه گری برای شوهر رو یاد بگیرن . مخصوصا دخترانی که تا زمان ازدواج ، خودشون رو پاک نگه داشتند و اصطلاحا آفتاب مهتاب ندیده هستند.

در این آموزش قصد داریم به ساده ترین شکل ممکن به شما خانم ها یاد بدیم که چطور به صورت حرفه ای برای شوهرتون عشوه گری کنید .
برای شروع باید بدونید که نیازی به خرید هیچ وسیله ای نیست . خدا قبلا به صورت مادرزادی همه ی لوازم رو بهتون داده . یه سری لباس لازم دارید که به طور قطع با همین لباس هایی که دارید کارتون راه می افته.

قبلش باید عرض کنم که نمی خوایم موشک هوا کنیم . پس برای یاد گرفتن ناز و عشوه ، نیازی به هوش بالا نیست.

عشوه گری برای همسر | ترفند هایی برای دلبری کردن زنانه

اموزش عشوه گری در رختخواب نی نی سایت

۱ – شکل ایستادن

شما هر حالتی به غیر از حالت خبر دار ( نظامی ) بایستید جنبه ی ناز و عشوه پیدا می کنه ! اگه لباس تحریک کننده پوشیده باشید درجه ی عشوه گری بالا میره . اگه از دست ها کمک بگیرید به نقطه ی جوش نزدیک میشید . مثلا روی پای راست تکیه کنید . دست راست رو هم روی کمر ( محل کمربند ) بذارید . گردن رو کمی کج کنید . با گوشه ی چشم اون فلک زده ( شوهر ) رو نگاه کنید .. با دست دیگه با لب ها یا موها یا لباستون بازی کنید.
اگه محل بازی دست چپ ، مناطقی مثل سینه ها باشه یا دامن رو بالا بزنه یا پایین بکشه ، باید صدای انفجار شوهر رو بشنوید!

۲ – نوع و روش حرف زدن

با شوهرتون رسمی و اداری صحبت نکنید . همیشه وقتی قصد عشوه گری دارید ، نوع حرف زدن تون باید کـــش دار باشه . حرف های عاشقانه ، درخواست ها ، خواهش ها و غیره رو باید کش دار بگید.

مثلا :

علــــــــــــــــی ! منو نیگــــــاه!
حالت بدن هم مهمه ! همیشه سر به سمت چپ یا راست باید خم باشه . اگه قصد تحریک جنسی ندارید ، ما موهاتون بازی کنید . اگه رابطه می خواید که در شماره یک عرض شد با دست چپ چه کار کنید.

۳ – شیوه ی لباس پوشیدن

این سبک معمولا زمانی استفاده میشه که هدف از ناز و عشوه تحریک جنسی و آمیزش باشه . این اتفاق معمولا باید ۲ بار در هفته رخ بده .
لباس تحریک کننده بپوشید . بعد برید جلوی شوهرتون . سعی کنید با موج دادن به بدن ، اون قسمت هایی از بدنتون که شوهرتون بیشتر با اونا تحریک میشه رو نمایش بدید .
بهتر اینه یه دفعه لخت نشید . بلکه باید چند دقیقه باید طول بکشه . در واقع باید عذابش بدید . چطوری ؟

فرض کنید شوهرتون مثلا از بالاتنه ی ! شما بیشتر تحریک میشه . میرید جلوش ، اول کمی نمایشش بدید . بعد نشون بدید که اون قسمت رو می خواید لخت کنید . کمی لباس رو پایین بکشید . به چشماش نگاه کنید . با اشاره بهش بگید که به بالاتنه ی ! شما نگاه کنه . حرکات موجی دورانی بدن باید ادامه داشته باشه . حالا کمی بیشتر پوشش اون قسمت رو پایین بکشید . دوباره اشاره و دوران رو ادامه بدید . این روند باید تا زمانی ادامه پیدا کنه که حدود ۸۰ درصد بالاتنه ی شما لخت شده باشه.

حالا موقع حال گیریه !!! پوشش رو کامل بکشید بالا !!!
دوباره شروع کنید . البته با دو برابر سرعت بیشتر . بازم تا حدود ۸۰ درصد پیش برید . کمی مکث کنید و بعد آروم آروم پوشش رو به طور کامل کنار بزنید . بذارید چند لحظه اون قسمت رو ببینه . دوباره غلافش کنید!

برید سراغ اندام بعدی …

۴ – عشوه با موهای سر !

اگه موهای بلندی دارید می تونید در حالت ۱ با قسمتی از اونا بازی کنید . اگه قصد آمیزش دارید می تونید بعد از برهنه کردن بالاتنه ، با موهاتون اون قسمت ها رو بپوشونید و حرکاتی شبیه حالت ۳ رو انجام بدید.

۵ – راه رفتن زنانه

این نوع راه رفتن روشی هستش که در اون خانم ها سعی می کنن قدم ها رو روی یک خط بردارند.
این طوری – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
نه این طوری _–_–_–_–_–_–

خانم هایی که شوهرشون از طریق باسن تحریک میشن اگه زنانه راه برن ، فوق العاده برای شوهرشون تحریک کننده تر خواهد بود . اگه می خواید آتیش رو تند تر کنید وقتی قدم راست رو بر میدارید طبیعتا باسن به سمت راست متمایل میشه و بلعکس . حالا شمایی که می خواید تحریک کننده تر باشید موقع برداشتن هر قدم ، باسن رو به مقدار بیشتر به همون سمت ببرید.

نکته ۱ : موقعی که باسن رو به سمت چپ رو راست می برید اگه کمی مکث کنید ، مثلا کمتر از ۱ ثانیه ، این فرصت رو به شوهرتون می دید که بهتر ببینه ! و بیشتر تحریک بشه.
نکته ۲ : خانم هایی که باسن بزرگ دارند می تونن در هر قدم با باسن ضربه ای به چپ و راست بزنن تا با تکون خوردن باسن شوهرشون رو بیشتر تحریک کنن.

۶ – خوابیدن و نشستن

فرض کنید می خواید چند تا عکس تحریک کننده در حالت نشسته یا خوابیده از خودتون بگیرید و برای شوهرتون بفرستید . چه کارهایی می کنید ؟!
همون کارها رو موقعی که اون هست انجام بدید . فرض کنید شوهرتون نشسته و این دفعه می خواید در حالت نشسته و خوابیده براش عشوه گری کنید.
می تونید به همون سبک شماره ۳ عمل کنید.

روش های ناز و عشوه گری زیاد هستند . می توانید خودتان روش هایی رو ابداع کنید . چند توصیه ی کلی که در هر نوع عشوه گری کاربرد دارد :
۱ – چشمک زدن با دهان نیمه باز
۲ – حالت دادن به بدن
۳ – کج کردن سر

۴ – خمار کردن چشم ها
۵ – لبخند ملیح
۶ – دهان هرگز نباید بسته بمونه ( نیمه باز )

۷ – گاز گرفتن گوشه لب پایینی
۸ – تمامی حرکات باید آهسته باشه ( مثل صحنه های آهسته ورزشی )
۹ – آرایش کردن

۱۰ – ارسال بوسه از راه دور

در آخر به دو نکته ی زیر توجه کنید :

۱ – همه ی آقایان مثل هم نیستند . شما با آزمایش و خطا یا پرسیدن از خود شوهر می توانید بفهمید که از چه کاری خوشش میاد و از چه کاری رو نباید انجام بدید.
۲ – با این آموزش و کمی تمرین ، شما در عشوه گری استاد میشید تا حدی که ممکنه شوهرتون به شما شک بکنه! اگه این اتفاق رو پیش بینی می کنید قبل از شروع بگید که یه آموزش عشوه گری پیدا کردم و دارم تمرین می کنم.

عشوه گری برای همسر | ترفند هایی برای دلبری کردن زنانه

چگونه دلبری کنیم؟

عشوه گری برای همسر | ترفند هایی برای دلبری کردن زنانه

منبع : دنیای اطلاعات / بیتوته

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس