انتقام گیری اینترنتی کارمند کینه‌جو از مدیر شرکت +عکس


انتقام گیری اینترنتی کارمند کینه‌جو از مدیر شرکت +عکس

حوادث رکنا: کارمند کینه‌ای پس از اختلاف با مدیر شرکت اقدام به تخریب و تغییر داده‌های سرور شرکت اینترنتی کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ تورج کاظمی رییس پلیس فتا تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: چندی قبل مدیر یک شرکت اینترنتی با مراجعه به اداره پلیس فتا عنوان کرد که یک نفر ناشناس با دسترسی به پنل مدیریت سایت و سیستم امنیتی اقدام به تخریب اطلاعات و داده‌های موجود در سرور سایت کرده است.

وی افزود: در تحقیقات فنی و عملیاتی ماموران پلیس مشخص شد عامل این اقدام‌ها با در به دست آوردن رمز عبور به پنل اطلاعات سایت شرکت ورود کرده و داده‌های اطلاعاتی را تخریب کرده است.

سرهنگ تورج کاظمی ادامه داد: تیم پلیسی با تحقیقات ویژه پی بردند که یک نفر از داخل شرکت توانسته به سرور مدیریت ورود کند و در همین راستا با هماهنگی مدیر شرکت تجسس‌های پلیسی و فنی اطلاعاتی آغاز شد و در همان ابتدا یکی از پرسنل شرکت به نام احمد 33 ساله به عنوان مظنون اصلی این پرونده دستگیر شد.

ریس پلیس فتا تهران گفت: احمد ابتدا خود را در ماجرای دستکاری اطلاعات داده‌های سرور شرکت بیگناه می‌دانست اما وقتی در برابر مدارک و شواهد فنی اطلاعاتی پلیس فتا قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد.

متهم در بازجویی‌ها گفت که به خاطر خصومت شخصی و از روی کینه‌ای که از مدیر شرکت داشتم تصمیم به انتقام‌گیری گرفتم و یک روز در اتاق مدیر توانستم رمز ورود به سیستم مدیریت را پیدا کنم و اقدام به حذف اطلاعات و تغییر در داده‌های شرکت کردم.

بنا به این گزارش، متهم پس از اعتراف به جرم خود برای سیر مراحل قانونی به دادسرای جرایم رایانه‌ای منتقل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس