حراج آثار هنرمندان حوزه هنری آذربایجان‌شرقی به نفع سیل‌زدگان ‌


حراج آثار هنرمندان حوزه هنری آذربایجان‌شرقی به نفع سیل‌زدگان ‌

گروه فرهنگی ــ مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در نظر دارد تا با برپایی نمایشگاه همراه با حراج آثار منتخب هنری، عواید فروش این آثار را به آسیب‌دیدگان سیل اخیر در کشور اختصاص دهد.

حراج آثار هنرمندان حوزه هنری آذربایجان‌شرقی به نفع سیل‌زدگان ‌

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی، مینا نیک‌رزم، مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی امروز، 18 فرودین‌ماه با بیان اینکه مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در نظر دارد تا با برپایی نمایشگاه همراه با حراج آثار منتخب هنری، عواید فروش این آثار را به آسیب‌دیدگان سیل اخیر در کشور اختصاص دهد، اظهار کرد: حوزه هنری از تمامی هنرمندان برای شرکت در این حرکت خیرخواهانه دعوت می‌شود تا آثار خود را به منظور ارائه در نمایشگاه تا تاریخ 19 فروردین‌ماه به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به حافظ، حوزه هنری، طبقه دوم، واحد تجسمی ارسال کنند.

وی افزود: هنرمندان می‌توانند برای انتقال آثار خود با شماره ‎تلفن 09123702610 تماس حاصل کنند و یا آثار خود را به صورت مستقیم به صندوق پستی 1677-15815 برای حوزه هنری تهران ارسال کنند.

نیک‌رزم خاطرنشان کرد: بدیهی است تمامی عواید فروش این حراج به آسیب‌دیدگان سیل اخیر اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه زمان برپایی نمایشگاه نیز از 20 تا 25 فروردین‌ماه ‌اعلام شده است، گفت: از هنرمندان استان می‌خواهیم که برای کمک به سیل‌زدگان کشور در این نمایشگاه خیریه مشارکت فعالی داشته باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...