قدرت‌نمایی بوگاتی شیرون در آزمون فرمان‌پذیری


قدرت‌نمایی بوگاتی شیرون در آزمون فرمان‌پذیری

بوگاتی شیرون یکی از خودروهای سنگین‌ و درعین‌حال سریع‌ تولید انبوه دنیاست. در آزمایشی که به‌تازگی انجام شده، این خودرو عملکرد فوق‌العاده‌ای در فرمان‌پذیری نیز داشته است.

محصول جدید بوگاتی به‌نام «دیوو» را خودرویی مخصوص فرمان‌پذیری نامیده‌اند. بدنه‌ی با آیرودینامیک قوی و سیستم تعلیق تیزتر به این خودرو توانایی‌هایی می‌دهد که پیش‌تر، ویرون و شیرون از آن‌ها محروم بودند. این خودرو درمجموع ۸ ثانیه سریع‌تر از شیرون پیست ناردو را طی کرده است؛ اما این موضوع دلیل بر آن نمی‌شود که شیرون توانایی‌هایی در پیست نداشته باشد.

در ویدئویی که اخیرا از بوگاتی منتشر شده، فرمان‌پذیری نسبتا خوب شیرون هم در آن دیده می‌شود. البته، شیرون در پیست ناردو آزمایش نشده؛ اما پیستی که این خودرو در آن آزمایش شده نیز به‌خوبی می‌تواند چابکی شیرون را به ما نشان دهد. در این ویدئو، شیرون به‌خوبی پیچ‌ها را یکی‌پس‌ازدیگری می‌گذراند. باوجوداینکه این خودرو دو تن وزن دارد که دوبرابر وزن مزدا MX-5 است، این موضوع موفقیت بزرگی برای بوگاتی به‌حساب می‌آید. برای این خودرو نوعی حالت فرمان‌پذیری در نظر گرفته شده که با تنظیم مجدد سیستم فرمان و تعلیق، فرمان‌پذیری را تاحدزیادی بهبود می‌بخشد.

قدرت‌نمایی بوگاتی شیرون در آزمون فرمان‌پذیری

بااین‌حال درمجموع، اگر خواهان بوگاتی هستید تا بتوانید با آن به‌راحتی و به‌سرعت بپیچید، دیوو خودرو مناسب شما است. البته، از این خودرو فقط ۴۰ دستگاه تولید و هریک با قیمت ۵.۸ میلیون دلار فروخته شده که به‌دست‌آوردن آن را ناممکن می‌کند. بوگاتی شیرون خودرویی است که ۴۵۳ کیلوگرم نیروی به پایین تولید می‌کند و صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت را در ۲.۴ ثانیه طی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته