دنیلو پتروچی باید یاد بگیرد که مسابقات را بهتر مدیریت کند


موتوجی پی ایران – دنیلو پتروچی، موتورسوار دوکاتی می گوید برای مدعی سکو بودن، باید یاد بگیرد که مسابقاتش را بهتر مدیریت کند. پتروچی شروع خوبی به همراه دوکاتی در آغاز فصل 2019 موتوجی پی نداشته و مسابقه آرژانتین را از رده دهم استارت زد و در نهایت خود را به جایگاه ششم رساند اما سه رده پایین تر از هم تیمی خود، آندره دویزیوسو قرار گرفت. پتروچی که اولین...

موتوجی پی ایراندنیلو پتروچی، موتورسوار دوکاتی می گوید برای مدعی سکو بودن، باید یاد بگیرد که مسابقاتش را بهتر مدیریت کند.

پتروچی شروع خوبی به همراه دوکاتی در آغاز فصل 2019 موتوجی پی نداشته و مسابقه آرژانتین را از رده دهم استارت زد و در نهایت خود را به جایگاه ششم رساند اما سه رده پایین تر از هم تیمی خود، آندره دویزیوسو قرار گرفت.

پتروچی که اولین فصل خود را به همراه تیم دوکاتی تجربه می کند، درباره ی مسابقه آرژانتین گفت:

من به دنبال استایلی بودم که کمتر لاستیک هایم را از بین ببرد. اما در پیست هایی خاص مانند ترماس که پیچ های بلندتری برای شتاب گیری دارد، وزن بیشتر بر روی موتور باعث می شود که خوردگی لاستیک ها بیشتر شود.

بعضی اوقات هم وزن بیشتر برتری دارد و من چسبندگی بیشتری خواهم داشت اما تا وقتی که آشنایی کامل با موتور وجود ندارد باید برای گاز دادن مراقب باشم.

در آرژانتین هم چنین اتفاقاتی رخ داد و دیگر موتورسوارها از من در پیچ ششم و هفتم عبور می کردند زیرا من مراقب لاستیک هایم بودم البته در پایان این روش کافی نبود. من ترجیح می دادم که در مکان چهارم قرار گیرم اما مسابقه را از دهم شروع کرده بودم. من خواهان نتیجه های بهتری هستم اما باید مدیریتم بر روی مسابقات را بهبود بخشم.

موتورسواران جلوی من هم قهرمان چند دوره مسابقات هستند و پیروزی های زیادی را بدست آوردند اما من نه، بنابراین رقابت با آن ها سخت خواهد بود.

دنیلو پتروچی باید یاد بگیرد که مسابقات را بهتر مدیریت کنددنیلو پتروچی باید یاد بگیرد که مسابقات را بهتر مدیریت کند دنیلو پتروچی – موتوجی پی 2019

پتروچی همچنین درباره ی مسابقه موتوجی پی آمریکا که هفته ی آینده برگزار می شود گفت:

پیست دشواری است زیرا پیچ های تنگ مناسب فرمول یک را دارد و پر از شیب است و همه ی این موارد در وهله ی اول آزار دهنده است.

چسبندگی زیادی وجود ندارد و بسیار داغ است و پیست مورد علاقه بین موتورسواران نیست البته به جز مارک مارکز متاسفانه! اما باید سخت کار کنیم تا مثل هفته ی گذشته در بین پنج موتورسوار برتر باشیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز