جفت گیری انسان با حیوان+فیلم


جفت گیری انسان با حیوان+فیلم

جفت گیری حیوانات با انسان را در ادامه مشاهده می کنید این کلیپ جفت گیری حیوانات با انسان حیوان خواهی یا حیوان بازی (به انگلیسی: Zoophilia) یک نوع نابهنجاری جنسی است که در آن یک انسان با یک حیوان رابطه و سکس برقرار می‌کند کسی که چنین گرایشی دارد حیوان خواه نامیده می‌شود.

جفت گیری انسان با حیوان+فیلم

جفت گیری حیوانات با انسان را در ادامه مشاهده می کنید این کلیپ جفت گیری حیوانات با انسان حیوان خواهی یا حیوان بازی (به انگلیسی: Zoophilia) یک نوع نابهنجاری جنسی است که در آن یک انسان با یک حیوان رابطه و سکس برقرار می‌کند کسی که چنین گرایشی دارد حیوان خواه نامیده می‌شود.

حیوان خواهی در تعداد معدودی از کشورها غیرقانونی نیست اما در اکثر نقاط دنیا همچون هلند و کانادا این عمل تحت لوای قانون حمایت از حیوانات حیوان آزاری و یا قانون جنایت در برابر طبیعت در ایالات متحده آمریکا غیرقانونی است و جرم محسوب می‌گردد. جفت گیری حیوانات با انسان یک عمل تولید مثل جنسی است. در این روش تولید مثل، گامت نر با گامت ماده ترکیب شده و سلول اولیه به وجود می‌آید. سکس یا جفتگیری که ما می‌شناسیم، نخستین بار توسط ماهیان زره‌دار اسکاتلندی (Armoured Placoderm Fish) در ۳۸۵ میلیون سال پیش ابداع شد. بدین صورت که ماهی نر و ماده کلاسپر خود را بیرون داده و ازآن جهت اتصال و قفل کردن بدنشان به یکدیگر بهره جستند.

جفت گیری حیوانات با انسان معمولا با نزدیک شدن دو حیوان به یکدیگر و سائیدن گردن به هم شروع می شود.در این موقع حیوان نر به بوئیدن واژن حیوان ماده پرداخته و حیوان ماده را در ناحیه پشت یا کوهان گاز می گیرد.به طوری که گاهی این عمل ممکن است منجر به خون ریزی شود.بیشتر اوقات حیوان نر ماده را ترقیب کرده و پس از خسته کردن آن را برای جفت گیری حیوانات با انسان تسلیم می نماید.در این حالت شتر نر ماده را وادار به نشستن روی زمین میکند و دام ماده نیز به خصوص اگر در حالت فحلی باشد به سادگی این وضعیت را می پذیرد.در این موقع شتر نر ،ماده با دستهایش گرفته و در حالی که پاهای عقبش را جمع نموده و بیشتر وزن آن روی قسمت عقب بدن تکیه دارد عمل جفت گیری حیوانات را انجام می دهد.

جفت گیری حیوانات با انسان انفرادی دام نر ممکن است سه یا چهار بار عمل جفت گیری حیوانات با انسان را انجام دهد.عمل جفت گیری حیوانات نر و ماده ممکن است دوازده الی سی دقیقه و یا گاهی تمام روز طول بکشد.در موقع جفت گیری حیوانات شایر شترهای موجود در گله معمولا به دور حیوان در حال جفت گیری حیوانات با انسان اجتماع می نمایند.در پایان جفت گیری حیوانات نر و ماده صداهایی از گلو خارج ساخته و دهان دام کف می نماید.شتر های نر در اوج فصل فحلی قادرند با سه شتر ماده و گاهی بیشتر جفت گیری حیوانات نمایند.

اگر دو حیوان از دو گونه با یکدیگر آمیزش انجام دهند شاهد تولد حیوان جدیدی هستیم برای مثال قاطر از جفت گیری اسب و الاغ به وجود می اید یا حتی در اسارت میتوان فرزندان شیر و ببر سگ و گرگ و برخی از جانوران را مشاهده کرد. در ضمن درصورت این نوع لقاح؛ فرزندان متولد شده توانایی تولید مثل نخواهند داشت و یا در خیلی از موارد فرزند دو گونه ی مختلف حتی زنده هم نمیماند. به این قضیه پس زیگوتی گفته می‌شود.

بعد از اینکه سگ نر و ماده خوب یکدیگر را بو کردند و با لیسیدن اندام های تناسلی یکدیگر و مالیدن زبان هایشان به یکدیگر برای جفت گیری حیوانات با انسان به تفاهم رسیدند حیوان نر که در این حالت بسیار هیجان زده شده سگ ماده را به سمت موقعیت مناسبی هدایت کرده و از پشت روی او میپرد. سپس با دو دست خود پهلوهای حیوان ماده را از قسمت پشت لگن گرفته و آلت خود را وارد مهبل سگ ماده می‌کند. سگ ماده هم به این موقعیت کمک کرده و در طول مدت جفت گیری حیوانات محکم و استوار در زیر سگ نر می ایستد. دم خود را بالا آورده و به کناری داده و با بلند کردن قسمت تحتانی بدن عمل دخول را تهسیل می‌کند. جفت گیری حیوانات با انسان با حرکات متوالی و سریع از سگ نر شروع شده و در این وضعیت سگ نر که در حال مصرف انرژی بسیار زیادی است به شدت له له زده و تمام سعی خود را می کند که عمل جفت گیری حیوانات با انسان را به درستی انجام دهد.

بعد از حدود 5 تا 10 دقیقه حرکات شدید و متوالی آلت سگ نر به نعوظ کامل رسیده و حیوان نر به طور غریزی از پشت حیوان ماده پایین می پرد ولی آلت تناسلی او که در این مدت به شدت متورم شده در مهبل سگ ماده باقی می‌ماند و قفل می‌شود. این قفل شدن در اثر تورم آلت تناسلی سگ نر و وجود یک قطعه استخوان در آلت تناسلی و نیز انقباضات عضلات صاف دیوارۀ واژن ایجاد شده و نشانۀ صحت جفت گیری حیوانات با انسان است. در این حالت پای مخالف سگ نر به هوا بلند شده و در صورتی که حیوان پای خود را از پشت سگ ماده رد کند دو سگ از ناحیۀ پشت بهم می‌چسبند و آلت تناسلی سگ نر 180 درجه در مهبل می‌چرخد.

برای تولید مثل موفقیت آمیز آنها لازم است تعدادی درخت در دسترس شان باشد ولی گاهی روی باجه های تلفن نیز لانه می گذارند.آنها 3 تا 6 تخم می گذارند و برخی اوقات در یک درخت تعداد زیادی آشیانه های تخم گذاری کلاغ دیده می شود که با هم به فعالیت تولید مثلی می پردازند.

پرنده ماده در سن دو سالگی قادر به تولید مثل است. پرنده نر یک سال بعد بعد از جنس ماده به بلوغ کامل می رسد.فصل جفت گیری حیوانات با انسان از اوایل بهار شروع شده و اوایل پاییز خاتمه می یابد تظاهرات جفت یابی پرهایش را رو به جنس ماده و در نزدیکی آن می لرزاند تا ماده را به سوی خود جلب کند.طاووس های نر چند همسری هستند و می توانند در یک دوره تولید مثلی ،با ۴ یا ۵ طاووس ماده جفتگیری کنند اگر چه ممکن است به یک ماده نیز اکتفا کنند.هر طاووس ماده در صورت جفتگیری موفق ، به طور متوسط ۴ تا ۷ تخم می گذارد. جوجه ها بعد از ۲۸ الی ۳۰ روز از تخم در می آیند.

گربه‌های ماده در حدود ۶ تا ۷ ماهگی به سن بلوغ می‌رسند و در این سن است که رفتارهای جنسی از آنها سر می‌زند از این سن به بعد آنها چندین بار در سال فحل (دوره ای از زمان باروری در گربه ماده) می‌شوند. که فواصل بین فحلی حدود ۳ تا ۴ هفته‌ است گربه‌ها در طی این دوران (دوران فحلی) به حالت پذیرش جنسی در می‌آیند. گربه‌های نر کمی دیرتر به سن بلوغ می‌رسند. (بطور متوسط در ۱۱ ماهگی). گربه ماده ۲ بار در سال می‌تواند زایمان کند حالت فحلی او در هر فصل چندین بار تکرار شده تا جفت گیری حیوانات با انسان انجام شود. در زمان فحلی گربه ماده بیقرار بوده و پر سرو صدا می‌شود. گربه ماده تنها در پاسخ به عمل جفت گیری، تخمک گذاری را انجام می‌دهد.

پس از اتمام آمیزش، جنس نر بلافاصله دور می‌شود زیرا در غیر اینصورت مورد حمله گربه ماده قرار خواهد گرفت در این هنگام گربه ماده روی زمین غلطیده، دهان، بینی و اطراف صورت خود را به زمین می‌مالد و در مواقعی پاها و بدن و دستگاه تناسلی‌اش را می‌لیسد. پس از یکبار عمل جنسی اکثر گربه‌های نر، دیگر میلی به تکرار عمل جنسی ندارند ولی گاهی دیده شده که پس از چندین دقیقه دوباره گربه نر در آمیزش جنسی شرکت کرده‌است. کلیپ جفت گیری حیوانات با انسان را در ادامه ببینید.

 
موضوعات مرتبط:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر مینا ساداتی بازیگر تنهایی لیلا بعد 8 سال ! + عکس شوهر معروف و بیوگرافی خانم بازیگر