پذیرش دفترچه بیمه سیل zwnj;زدگان در مناطق دیگر/ تامین داروی بیماران پیوندی و فاکتورهای خونی


پذیرش دفترچه بیمه سیل zwnj;زدگان در مناطق دیگر/ تامین داروی بیماران پیوندی و فاکتورهای خونی

سلامت نیوز:سومین نشست هم اندیشی درباره نحوه مشارکت سازمان های مردم نهاد سلامت در بحران سیل کشور با حضور مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیّرین وزارت بهداشت برگزار شد. به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، در این نشست دکتر مصطفی جمالی به تشریح اقدامات ستاد بحران سازمان های مردم نهاد سلامت در زمینه بحران سیل در کشور پرداخت و ضمن ابراز نگرانی از...

سلامت نیوز:سومین نشست هم‌اندیشی درباره نحوه مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد سلامت در بحران سیل کشور با حضور مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیّرین وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، در این نشست دکتر مصطفی جمالی به تشریح اقدامات «ستاد بحران سازمان‌های مردم‌نهاد سلامت» در زمینه بحران سیل در کشور پرداخت و ضمن ابراز نگرانی از شرایط بحرانی استان خوزستان و همدردی با تمامی آسیب‌دیدگان این حادثه ناگوار، خواستار تسریع روند کمک‌رسانی سازمان‌های مردم نهاد سلامت به سیل‌زدگان و بازسازی زیرساخت‌های تخریب شده با همکاری خیّرین شد.

همچنین در این نشست، سازمان‌های مردم ‌نهاد سلامت نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای شناسایی بیماران تحت پوشش و نحوه خدمات‌رسانی را ارائه کردند.

احمد بختیاری - دبیر سازمان مردم‌نهاد خانه نجات ایران و مسئول هماهنگی استقرار سازمان‌های مردم‌نهاد در مناطق سیل‌زده، به صورت مبسوط به وضعیت فعلی استان‌های دچار بحران و کمبودهای موجود، از جمله کمبود سرمایه اجتماعی و منابع مالی، اشاره کرد.

در ادامه این نشست نیز معاون مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌ها از اقدامات انجام شده در مناطق سیل‌زده از جمله رفع محدودیت عدم پذیرش دفترچه‌های بیمه درمانی بیماران در مناطق دیگر، تامین داروهای بیماران پیوندی و فاکتورهای خونی، ارائه طرح واحد سیار دندانپزشکی و دریافت خدمات درمانی اولیه تنها با ارائه کد ملی خبر داد.

گفتنی است در این نشست، نمایندگانی از معاونت‌های درمان و بهداشت، مراکز روابط عمومی و حراست وزارت‌ بهداشت، سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه سلامت و دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران و البرز حضور داشتند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا