سیل خوزستان مسابقات قرآن دانشگاه آزاد را به تعویق انداخت


سیل خوزستان مسابقات قرآن دانشگاه آزاد را به تعویق انداخت

گروه مسابقات ــ مسابقات قرآن کریم دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل جریان سیل اخیر در استان خوزستان به تعویق افتاد.

سیل خوزستان مسابقات قرآن دانشگاه آزاد را به تعویق انداخت

علی عزتی، رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ اظهار کرد: مسابقات شفاهی بخش کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی که پیش از این قرار بود تا ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شود، به دلیل جریان سیل اخیر در استان خوزستان به تعویق افتاد.
رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: مقرر شده بود تا این مسابقات روز اول اردیبهشت‌ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر در استان خوزستان برگزار شود که متأسفانه به دلیل سیلی که در این استان رخ داد، زمان برپایی آن به تعویق افتاده و احتمالا طی روزهای 10 تا 12 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.
عزتی در ادامه ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغ‌دیده در سیل اخیر و نیز اظهار تأسف از خساراتی که به مردم عزیز کشور در استان‌های مختلف وارد شد، اظهار امیدواری کرد تا هرچه زودتر شرایط به حالت عادی بازگشته و خسارات مردم جبران شود.
رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: مسابقات شفاهی بخش کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور تعداد ۱۸۰ نفر (۸۵ نفر از بانوان و ۹۵ نفر از آقایان) در دانشگاه آزاد شوشتر برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس رامسین کبریتی، بازیگر سریال ستایش ! / از تغییر جنسیت تا چهره مردانه !