شناخت آدم ها در سفر، یکی از مهارت هایی که در سفر خواهید آموخت


حتما برایتان پیش آمده که با یکی از دوستانتان که گردشگر و همیشه در حال سفر است به یک بار یا رستوران می روید و او بدون اینکه سایر دوستان شما یا افراد درون آن مکان را بشناسد، شخصیت آن ها را تحلیل می کند و ذهن آن ها را می خواند.

پول‌نیوز - حتما برایتان پیش آمده که با یکی از دوستانتان که گردشگر و همیشه در حال سفر است به یک بار یا رستوران می روید و او بدون اینکه سایر دوستان شما یا افراد درون آن مکان را بشناسد، شخصیت آن ها را تحلیل می کند و ذهن آن ها را می خواند. مسلما اگر چنین چیزی را ببینید شگفت زده می شوید اما این مهارتی است که در طول سفرهای مداوم به وجود می آید و از راه دقت در حرکات، صحبت ها، زبان بدن، طرز لباس پوشیدن و چگونگی گفتگوها به انجام می رسد. در نوشتار شناخت آدم ها در سفر، به بررسی این نکته می پردازیم که چگونه سفر کردن باعث می شود شناخت آدم ها و خواندن ذهن آدم ها برای ما آسان تر شود و در انجام آن مهارت پیدا کنیم.

شناخت آدم ها در سفر، یکی از مهارت هایی که در سفر خواهید آموخت

چگونه مهارت خواندن ذهن و شناخت آدم ها در سفر تقویت می شود
بعد از سال ها سفر کردن و سعی در ارتباط برقرار کردن با انسان هایی که به زبان های دیگر صحبت می کنند. استفاده از زبان اشاره برای بازگو کردن نیازها، به دقت بررسی کردن حرکات صورت دیگران برای دانستن احساسات آن ها، دیدن انواع مختلف آدم ها و انواع شخصیت ها و تماشا کردن نوع ارتباط برقرار کردن آن ها باعث می شود در مورد اینکه چگونه در مورد آدم ها و شخصیت آن ها سرنخ و اطلاعات کسب کنید چیزهای بسیار زیادی بیاموزید. سفر کردن به شما می آموزد و شما را طوری تغییر می دهد که هرگز متوجه آن نمی شوید؛ وقتی سفر می کنید، همیشه نمی توانید متوجه شوید دیگران چه می گویند؛ زیرا خیلی از اوقات زبان آن ها را نمی دانید. در این گونه مواقع است که ارتباطات غیر کلامی بسیار اهمیت پیدا می کنند. رفتار آدم ها، حرکات آن ها، نمایش احساسات در چهره هایشان، طرز ارتباط برقرار کردن آن ها و تن صدایشان همه و همه به شما کمک می کنند تا متوجه شوید چه چیزی می خواهند به شما بگویند یا با نگاه کردن به طرز ایستادن و نگاه کردن آن ها بفهمید در مورد یک چیز خاص چه احساسی دارند.

شناخت آدم ها در سفر، یکی از مهارت هایی که در سفر خواهید آموخت

ذهنیت دیگران نسبت به مهارت شما در خواندن ذهن آدم ها
هر چقدر بیشتر سفر کنید، بیشتر با آدم های متنوع ارتباط برقرار می کنید و در این کار مهارت بیشتری پیدا می کنید. این یک مهارت فوق العاده است. بسیاری از اوقات وقتی می گویید می توانید ذهن آدم ها را بخوانید، دیگران آن را به عنوان چیز بدی در نظر می گیرند و دید خوبی به آن ندارند. شاید به نظرشان می رسد که شما در حال سریع قضاوت کردن دیگران هستید. اما این اصلا درست نیست. دانستن فکر دیگران و خواندن ذهن آن ها به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که آیا راننده واقعا در حال میان بر زدن است یا قصد دیگری دارد که مغازه دار بهترین تخفیف را به شما عرضه کرده یا در حال گران فروشی می باشد یا افرادی که بتازگی با آن ها در میهمان خانه آشنا شده اید، در مورد چیز خاصی شوخی می کنند یا کاملا جدی هستند. ما در حین ارتباط برقرار کردن با دیگران، در مورد خودمان و اینکه چه احساسی داریم، بیشتر می فهمیم. سفر کردن به دور دنیا به ما می آموزد چگونه ذهن آدم ها را بخوانیم و موقعیت ها را پیش بینی کنیم زیرا وقتی در سفر هستیم، آدم های مختلفی را در موقعیت های متفاوت و به طور روزانه و مداوم می بینیم. همین به ما کمک می کند که این مهارت خود را تقویت کنیم و حتی بعد از سفر و در زندگی عادی، آن را به کار ببندیم.

شناخت آدم ها در سفر، یکی از مهارت هایی که در سفر خواهید آموخت

منبع: همگردی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول