قهرمان المپیک به آسیایی نمی‌رود/ رستمی: خبری از حمایت نیست


قهرمان المپیک به آسیایی نمی‌رود/ رستمی: خبری از حمایت نیست

قهرمان وزنه برداری المپیک اعلام کرد، در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نمی‌کند. او می‌گوید به او قول حمایت داده شده بود اما هنوز چیزی دریافت نکرده است.

قهرمان المپیک به آسیایی نمی‌رود/ رستمی: خبری از حمایت نیستبه گزارش فانوس، کیانوش رستمی درباره‌ی انصراف خود از حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ بیان کرد: من ان‌شاءالله برای قهرمانی جهان آماده می‌شوم. من دارم به طور جدی تمریناتم را انجام می‌دهم تا برای المپیک آماده شوم اما در این مدت به من رسیدگی نشده و من ماشین زیر پایم را فروختم برای اینکه به خودم برسم. من انتظار داشتم از طرف، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون به من کمک مالی شود. زمانی که قرار شد من استارت کارم را بزنم این قول به من داده شد اما من هنوز چیزی دریافت نکردم تا با شرایط حرفه‌ای تر جلو بروم و با خیال راحت کار کنم. این مسئله آن قدر به من فشار وارد کرد که نتوانم به مسابقات قهرمانی آسیا بروم.

رستمی در پاسخ به این پرسش که شرایط بدنی و رکوردی او برای قهرمانی آسیا به چه صورت بود، تاکید کرد: شرایط بدنی من خدا را شکر خیلی بهتر شده و رکوردهایم هم نسبت به قبل بالاتر آمده است و روز به روز دارم بهتر می‌شوم. تمام هدفم این است در مسابقات قهرمانی جهان بتوانم به گونه‌ای ظاهر شوم که مردم انتظار دارند.

رستمی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه تصمیم مبنی بر نرفتن به قهرمانی آسیا را به فدراسیون اطلاع داده است، گفت: بله. من مدتی پیش با فدراسیون صحبت کردم و گفتم در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نمی‌کنم و عنوان کردند اشکالی ندارد و نفرات دیگری دارند که اعزام کنند.

وزنه بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران در پاسخ به این پرسش آیا در جلسه‌ای که با رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون داشت در مورد اینکه به او کمک مالی شود صحبت شده بود، تصریح کرد: صحبت شد که کمیته ملی المپیک به کمک فدراسیون بیاید و در نهایت به من کمک شود و قول‌هایی داده شد که با خیال راحت کارم را انجام دهم. اما الان با رئیس فدراسیون صحبت می‌کنم می‌گوید شرایط خود فدراسیون هم خوب نیست. با رئیس کمیته ملی المپیک هم صحبت کرده‌ام و قرار شد انجام شود اما هنوز خبری نشده است. من هزینه تغذیه، ماساژور و کارهای پزشکی دارم پرداخت می‌کنم اما حتی یک هزارتومانی هم دریافت نکرده‌ام. من با رئیس کمیته ملی المپیک صحبت می‌کنم، خیلی محترمانه با من صحبت می‌کند و پاسخ تلفن‌هایم را می‌دهد و از این بابت از او ممنونم. چیزی که از آقای صالحی امیری دیدم این است که با عشق کار می کند اما مسئله این است که من هنوز چیزی دریافت نکرده‌ام.

رستمی در مورد اینکه فکر نمی‌کند شاید می‌خواهند او به تهران بیاید و آنجا تمرین کند، گفت: مگر من در تهران تمرین نمی‌کردم آیا به من رسیدگی شد؟ من خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد و جلسه‌ای دیگر بگذاریم و در مورد این مسائل صحبت کنیم. من می‌خواهم کارهایم در زمان بندی خودش انجام شود نه اینکه الان چیزی می‌خواهم شش ماه دیگر جواب بگیرم. من مدال طلای المپیک می‌خواهم و مطمئن باشید زمانی که طلای المپیک را بخواهم هیچ کسی جلو دارم نیست.

وی ادامه داد: چند سال است همه نوع فشار و سختی را تحمل کرده‌ام و در دسته ۸۵ کیلوگرم بهترین بودم. الان هم به دسته ۹۶ کیلوگرم آمده‌ام و قهرمان بزرگی به نام سهراب مرادی پیش رو دارم. تلاش‌مان این است که برادرانه و دوستانه تمرینات را انجام دهیم و بتوانیم بهترین مدال را بگیریم. شک نکنید من برای خودم بهترین عنوان را می‌خواهم و سالیان سال است دارم در این راه زجر می کشم و این توانایی را در خودم می بینم که چیزی را می‌خواهم به دست آورم، حتی اگر زیر زمین هم باشد آن را به دست خواهم آورد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد