جذب خادم افتخاری در نمایشگاه دائمی و موزه قرآن کریم جمکران


جذب خادم افتخاری در نمایشگاه دائمی و موزه قرآن کریم  جمکران

افراد متخصص جهت عضویت در شبکه فعالان قرآن و نماز در ایام نوروز در نمایشگاه دائمی و موزه قرآن کریم مسجد مقدس جمکران با عنوان خادم افتخاری جذب می‌شوند.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: دارالقرآن کریم مسجد مقدس جمکران به‌منظور افزایش سطح معلومات و اطلاعات عمومی و تخصصی مراجعان، نمایشگاه دائمی و موزه قرآن کریم را در شش بخش ازجمله معرفی آثار و محصولات برتر قرآن و نماز، نمایشگاه شگفتی‌های آفرینش و نسخ قرآنی، ایستگاه مطالعه ۳۱۳ ثانیه‌ای، برگزاری مسابقات قرآنی و جذب خادم متخصص جهت عضویت در شبکه فعالان قرآن و نماز در صحن جامع رضوی در درب یک برپا کرده است.

این نمایشگاه هر روز ۱۰ صبح آغاز به کارکرده و تا ساعت ۱۴ در نوبت صبح و از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در نوبت عصر در خدمت زائران نورزی است. یکی از بخش‌های نمایشگاه و موزه قرآنی به پخش کلیپ و مستندهای قرآنی پرداخته که بازدیدکنندگان می‌توانند آواها و ابتهالات گروه‌های تواشیح منتخب و برتر کشوری و استانی درزمینهٔ مهدویت و همچنین تلاوت‌ها و فرازهای منتخب از قاریان برتر جهان و کشور را تماشا کنند.

همچنین فیلم‌هایی با موضوعات قرآنی از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و ۲۰ تا ۲۲ در شبستان قرآنی اکران می‌شود. هنرمندان بخش شگفتی‌های آفرینش و نسخ قرآنی نمایشگاه دائمی قرآن نیز با نمایش و خلق آثار هنری با موضوع معارف قرآنی در قالب تابلوهای هنری با استناد به آیات قرآن کریم و منابع تفسیری به‌صورت مصور موضوعاتی ازجمله سیر آفرینش آسمان‌ها و زمین، گیاهان و موجودات در قران را به تصویر می‌کشند.

یکی از بخش‌های موزه و نمایشگاه قرآنی که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته جذب خادم متخصص جهت عضویت در شبکه فعالان قرآن و نماز بوده که از افراد، نهادها و مؤسسات فعال و دارای ایده‌های خلاق و برتر درزمینهٔ قرآن و نماز در دو حوزه آموزش و تبلیغ ترویجی از سراسر کشور به‌صورت افتخاری ثبت‌نام می‌کند.

افراد با عناوین پژوهشگر، طراح، استاد، قاری، مربی مهدکودک، مکبر و مؤذن، عکاس و فیلم‌بردار، طراح سایت، مستندساز و تدوینگر و …. می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند