انتخاب بهترین و مناسبترین ریمل مژه، نکات حرفه ای برای خرید ماسکارا


انتخاب بهترین و مناسبترین ریمل مژه، نکات حرفه ای برای خرید ماسکارا

ریمل مژه، یکی از لوازم آرایش بسیار ضروری، جذاب و البته گران قیمت هستش که نمیشه درباره انتخاب و خرید اون، سهل انگاری کرد. از طرفی، ریمل باعث جذاب تر شدن چشم ها و مژه ها میشه و از طرفی هم ضو فوق العاده حساس صورت، یعنی چشم ها سر و کار داره و نباید ریمل بی کیفیت و نامرغوب خرید و ریمل های خوب و یفیت هم بسیار گران قیمت هستن. پس باید چه کرد؟ بهترین...

ریمل مژه، یکی از لوازم آرایش بسیار ضروری، جذاب و البته گران قیمت هستش که نمیشه درباره انتخاب و خرید اون، سهل انگاری کرد. از طرفی، ریمل باعث جذاب تر شدن چشم ها و مژه ها میشه و از طرفی هم ضو فوق العاده حساس صورت، یعنی چشم ها سر و کار داره و نباید ریمل بی کیفیت و نامرغوب خرید و ریمل های خوب و یفیت هم بسیار گران قیمت هستن. پس باید چه کرد؟

بهترین کار اینه که یه ریمل خوب و باکیفیت که به کارتون میاد و همونی هستش که می خواید، خریداری کنید و در نگهداری از اون، کوشش کنید تا کیفیتش رو از دست نده و تا آخرین قطره، قابل استفاده باشه

نکات مهم در خرید ریمل مژه:

توجه به براش ریمل

چیزی که باید در خرید ریمل بهش توجه کنید، براش ریمل هستش که حتما شما هم متوجه شدید که در هر نوع ریمل، متفاوت هستش و شکل خاصی داره. این اشکال خاص، صرفا برای ایجاد تفاوت یا زیباتر شدن براش ریمل نیستن بلکه به تفاوت در کارایی اونا ربط داره.

قاعده کلی:

شکل کلی براش ریمل مژه، هر طوری که باشه، نشان دهنده نتیجه نهایی اون در مژه هاست! یعنی براش بزرگ و قطور، مژه های حجیم و پرپشت ایجاد می کنه یا اینکه براش وائد بلند، مژه های بلندی رو در انتها بهتون میده. می تونید به تصویر زیر نگاه کنید و کل های اصلی براش ریمل که در اکثر مارک های ریمل وجود دارن، آشنا بشید و کارایی اونا رو به خاطر بسپارید.

انتخاب بهترین و مناسبترین ریمل مژه، نکات حرفه ای برای خرید ماسکارا

فرمولاسیون ریمل

این روزها، بیشتر برندهای آرایشی در تلاش هستن تا محصولی باکیفیت و قابل رقابت یگر برندها رو به بازار عرضه کنن که همین مسئله باعث شده که کیفیت ریمل ها، بالا بره و رضایت بیشتری در مصرف کنندگان ایجاد کنه. فرمولاسیون ریمل، تاثیر بسیار مهمی در ماندگاری ریمل روی مژه، اثر بخشی به زیباتر شدن مژه ها و از طرفی، مراقبت از سلامت تارهای مژه داره که مورد آخر، بسیار مهم تر هستش.

توصیه ما اینه که ریمل هایی رمولاسیون گیاهی و غنی از روغن های طبیعی و دارای ویتامین رو تهیه کنید تا از بابت سلامت مژه ها خیالتون راحت باشه و برای ماندگاری و اثربخشی، همین که از برندهای معتبر یا برندهایی عروفیت کمتر اما دارای استانداردهای لازم خرید کنید، کافیه تا ریمل خوبی خریداری کرده باشید.

فرم و مشخصات مژه ها

یکی دیگه از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در خرید ریمل مژه، توجه به شکل و فرم مژه هاتون هستش که واقعا هم نقش تعیین کننده ای داره. وجه به نیاز مژه ها، ریمل خریداری کنید که یه بخشی از اون رو در قسمت قبلی (شکل براش ریمل) توضیح دادیم اما شکل براش در ترکیب رمولاسیون، می تونه تعیین کننده باشه که چه ریملی برای مژه های شما مناسبه.

انواع ریمل های حجم دهنده، بلند کننده، فرکننده و… وجود دارن که می تونید یکی از اونا انتخاب کنید.

نکته بسیار مهم:

یه نکته یا ترفند بسیار مهم در ریمل زدن که لازم هستش حتما بدونید، اینه که قبل از ریمل زدن، به خوبی مژه ها رو رمژه فر کنید. در این صورت، علاوه بر ینکه چشم های بازتر و درشت تری خواهید داشت، ریمل خیلی بهتر و راحت تر روی مژه ها می نشینه و نتیجه بسیار بهتری ایجاد می کنه و تا حدی هم تاثیر فرم اصلی مژه های طبیعی تون رو کم می کنه.

انتخاب بهترین و مناسبترین ریمل مژه، نکات حرفه ای برای خرید ماسکارا

مطالب مرتبط:

معرفی بهترین ریمل چشم، انواع حالت دهنده، بلند کننده و حجم دهنده مژه

چگونه مژه های زیباتری داشته باشیم؟ + آموزش ریمل زدن

نکات مهم خرید و استفاده از مداد ابرو که باید بلد باشید

آرایش ملایم بهاری مخصوص مهمانی + معرفی لوازم آرایش و رنگ مناسب

از همراهی شما سپاسگزاریم.

منبع

شاید دیگر مطالب
روژانرا هم دوست داشته باشید

انتخاب بهترین و مناسبترین ریمل مژه، نکات حرفه ای برای خرید ماسکارا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش صورت و سلامت پوست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر بهار + مجموعه اشعار بلند، کوتاه، دو بیتی و شعر نو از شاعران مختلف با موضوع بهار