آموزش نکات ویژوال استودیو برای توسعه دهندگان وب


آموزش نکات ویژوال استودیو برای توسعه دهندگان وب

ویژوال استودیو IDE محبوب و قدرتمند است که مجموعه ای از ابزار و ویژگی های مفید را به توسعه دهندگان ارائه می دهد. در این دوره، مربی Walt Ritscher برخی از موارد مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارد و به شما راهنمایی های عملی ارائه می دهد که می تواند به شما در بهبود گردش کار وب سایت کمک کند و محیط برنامه نویسی را به مکان های دلپذیرتری تبدیل می...

ویژوال استودیو IDE محبوب و قدرتمند است که مجموعه ای از ابزار و ویژگی های مفید را به توسعه دهندگان ارائه می دهد. در این دوره، مربی Walt Ritscher برخی از موارد مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارد و به شما راهنمایی های عملی ارائه می دهد که می تواند به شما در بهبود گردش کار وب سایت کمک کند و محیط برنامه نویسی را به مکان های دلپذیرتری تبدیل می کند. یاد بگیرید چگونه با پلاگین Browser Link کار کنید و آن را پیکربندی کنید تا به شما اجازه دهد مرورگرهای متعدد را با یکدیگر متصل کنید و تغییرات را در آنها به هنگام تست اپلیکیشن های وب همزمان کنید. علاوه بر این Markdown Editor و Roslynator 2017 را بررسی خواهید کرد.

سرفصل:

کاربردی بودن Visual Studio در ایجاد اپلیکیشن وب دسترسی به کد نمونه در GitHub پیکربندی تنظیمات برای نشان دادن بهترین بسته های NuGet برای یک پروژه فرمت ضروری: Web Essentials پیوند مرورگر و افزونه را پیکربندی کنید کار با پیوند مرورگر مشاهده فایل های SVG در IDE فرمت ضروری: Spell Checker برای وارد کردن HTML از Expander Coding Zen استفاده کنید فرمت ضروری: editorconfig IntelliSense فرمت ضروری: ویرایشگر Markdown فرمت ضروری: Roslynator 2017 کلون کردن GitHub repo به کامپیوتر توسعه دهنده شما یک راه حل از Team Explorer را باز کنید برای باز کردن فایل های تمرینی از شاخه های Git استفاده کنید نتیجه راهنمایی های بیشتر

Visual Studio Tips for Web Developers Publisher:Linkedin Author:Walt Ritscher Duration:45m 5s Level:Beginner

Work smarter with Visual Studio. Get practical tips that can help you streamline your web development workflow and make your developer environment a more pleasant place to visit.
Released: : December 3, 2018
Visual Studio is a popular and powerful IDE that offers developers an array of helpful tools and features. In this course, instructor Walt Ritscher shares some of his favorites, providing you with practical tips that can help you streamline your web development workflow and make your developer environment a more pleasant place to visit. Learn how to configure and work with Browser Link, a feature that allows you to connect multiple browsers together and synchronize changes across them when testing web applications. Plus, explore essential extensions such as the Markdown Editor and Roslynator 2017.
Introduction
Make Visual Studio more productive when making web applications
How to access the sample code on GitHub
1. Tips
Configure settings to suggest best NuGet packages for a project
Essential extension: Web Essentials
Configure Browser Link and the extension
Work with Browser Link
View SVG files in the IDE
Essential extension: Spell Checker
Use the Zen Coding expander to enter HTML
Essential extension: editorconfig IntelliSense
Essential extension: Markdown Editor
Essential extension: Roslynator 2017
2. Setting Up Your Environment
Clone the GitHub repo to your developer computer
Open a solution from Team Explorer
Use Checkout to open exercise files from Git branches
Conclusion
See more tips in other courses

منبع

آموزش نکات ویژوال استودیو برای توسعه دهندگان وب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه