سرلشکر جعفری: اقدام آمریکا بسیار خنده‌دار است


سرلشکر جعفری: اقدام آمریکا بسیار خنده‌دار است

فرمانده سپاه با خنده دار خواندن آمریکایی‌ها در تروریستی خواندن سپاه اظهار داشت که این نهاد سال آینده در سیستم دفاعی و تهاجمی قوی‌تر از قبل خواهد شد.

سرلشکر جعفری: اقدام آمریکا بسیار خنده‌دار است
به گزارش «پارسینه»، سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران، در حاشیه دیدار فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره اقدام دولت آمریکا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه های تروریستی گفت: این اقدامی که آمریکایی‌ها انجام دادند بسیار خنده دار است، زیرا سپاه در دل مردم قرار دارد و اعتبار ما از آمریکایی‌ها نیست بلکه از مردم عزیز و شریف ایران است.
فرمانده سپاه افزود: ما با قدرت اعلام می‌کنیم و حتی حاضریم این اطلاعات را در اختیار خود آن‌ها نیز قرار دهیم که سپاه در یک سال آینده به لطف خدا در سیستم دفاعی و تهاجمی خود با قدرت‌تر از قبل خواهد شد.

سرلشکر جعفری تاکید کرد که سپاه و ارتش کنار هم و حامی محرومان و مظلومان در همه جای جهان خواهند بود و هراسی نخواهند داشت.
فرمانده سپاه پاسداران پیش از اعلام رسمی تصمیم دولت آمریکا برای تروریستی خواندن سپاه پاسداران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «واکنش سپاه در قبال این اقدام امریکایی‌ها چه خواهد بود؟» گفت: اگر امریکایی‌ها دست به چنین حماقتی بزنند و امنیت ملی ما را به مخاطره بیندازند، مطابق سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اقدامات مقابله به مثل را عملیاتی و در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی دیگر ارتش و نیرو‌های امنیتی امریکا در منطقه غرب آسیا از آرامش امروز برخوردار نخواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی