سقف سرعت رسمی مک لارن 720S شکسته شد


سقف سرعت رسمی مک لارن 720S شکسته شد

بیش از دو سال از زمان معرفی جهانی مک لارن 720S می‌گذرد و مردم همچنان درباره‌ی شتاب و سرعت دیوانه کننده‌ی این سوپرکار بریتانیایی صحبت می‌کنند. این خودرو نه تنها بارها و بارها ثابت کرده سریع‌ترین خودروی کلاس خود است بلکه می‌تواند در پیست مسابقه همپای مک لارن P1 افسانه‌ای بتازد و در عین حال... The post سقف سرعت رسمی مک لارن 720S شکسته شد appeared...

بیش از دو سال از زمان معرفی جهانی مک لارن 720S می‌گذرد و مردم همچنان درباره‌ی شتاب و سرعت دیوانه کننده‌ی این سوپرکار بریتانیایی صحبت می‌کنند.

سقف سرعت رسمی مک لارن 720S شکسته شد
این خودرو نه تنها بارها و بارها ثابت کرده سریع‌ترین خودروی کلاس خود است بلکه می‌تواند در پیست مسابقه همپای مک لارن P1 افسانه‌ای بتازد و در عین حال سواری فوق‌العاده‌ای را به ارمغان بیاورد. همچنین این خودرو در درگ های زیادی از خجالت رقبا درآمده است.

سقف سرعت رسمی مک لارن 720S شکسته شد
اما یکی از مالکان مک لارن 720S به دنبال فهمیدن این سؤال بوده که سقف سرعت سوپر اسپورت بریتانیایی‌ها چقدر است. این خودرو توانسته به سرعت قابل‌توجه 347.7 کیلومتر در ساعت دست یابد. البته این سرعت توسط دستگاه‌های غیردقیق ثبت نشده بلکه با ترکیب سیستم جی‌پی‌اس گارمین و چندین سیستم لیزری به دست آمده است. این سیستم‌ها سرعت خودرو را به‌صورت دقیق اندازه‌گیری می‌کنند.

سقف سرعت رسمی مک لارن 720S شکسته شد
اما مک لارن گفته که حداکثر سرعت 720S برابر با 341 کیلومتر در ساعت است که خب به نظر می‌رسد کمی محافظه‌کارانه می‌باشد. متأسفانه در ویدئوی منتشر شده تصویری از داشبورد را نمی‌بینیم بنابراین نمی‌دانیم که خودرو در دنده‌ی هفتم به ردلاین رسیده و یا اینکه به گونه‌ای دیگر چنین سرعت سرسام‌آوری را ثبت کرده است.

سقف سرعت رسمی مک لارن 720S شکسته شد
صرف‌نظر از همه‌ی این‌ها، واضح است که 720S به راحتی می‌تواند با رقبا برابری کرده و یا حتی آن‌ها را پشت سر بگذارد. برای مثال فراری 812 سوپرفست سقف سرعت 340 کیلومتر در ساعتی داشته درحالی‌که حداکثر سرعت لامبورگینی آونتادور از 349 کیلومتر در ساعت فراتر نمی‌رود. البته این اعداد صرفاً ادعای سازنده هستند. اگرچه مالکان کمی به این سرعت دست پیدا خواهند کرد اما خب خواهند توانست در پیش دوستان خود دست برتر را داشته باشند!

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر