معرفی بهترین برندهای خط چشم مدادی


امروزه برندهای آرایشی بسیار زیادی در دنیا وجود دارند و شاید به همین دلیل هست که خرید و انتخاب یک محصول آرایشی مثل خط چشم کمی سخت شده است! کدام خط چشم ماندگاری خوبی داره و میشه خیلی راحت باهاش خط چشم کشید؟ چه نوع از خط چشمی بعد از گذشت یک ساعت حالت پخش شده و دودی پیدا نمیکنه؟ کدام خط چشم ضدآب هست و زود پخش نمیشه؟ اینها بخشی از سوالاتی هستند که در...

امروزه برندهای آرایشی بسیار زیادی در دنیا وجود دارند و شاید به همین دلیل هست که خرید و انتخاب یک محصول آرایشی مثل خط چشم کمی سخت شده است!

کدام خط چشم ماندگاری خوبی داره و میشه خیلی راحت باهاش خط چشم کشید؟ چه نوع از خط چشمی بعد از گذشت یک ساعت حالت پخش شده و دودی پیدا نمیکنه؟ کدام خط چشم ضدآب هست و زود پخش نمیشه؟ اینها بخشی از سوالاتی هستند که در هنگام خرید خط چشم ن مواجه هستید و اگر آشنایی حصولات آرایشی برندهای مختلف نداشته باشید، خرید کردن برایتان سخت خواهد شد!

ما در این قسمت ازتعدادی از بهترین خط چشم های مدادی که توسط میکاپ آرتیست های بین المللی مورد تایید هستند رو به شما معرفی خواهیم کرد. ا همراه باشید تا بعد از شناخت این خط چشم ها، بتونید بهترین و مناسب ترین انتخاب رو داشته باشید!

خط چشم مدادی Charlotte Tilbury Rock ‘N’ Kohl Eyeliner Pencil

این خط چشم مدادی ضدآب هست و ماندگاری خیلی زیادی هم داره. جالبه بدونید که در ساخت این خط چشم مدادی از پودر مروارید استفاده شده است! این خط چشم دارای فرمولاسیون بسیار نرم و نگدانه های غنی هست و نتیجه خیلی خوبی رو به همراه داره. این مداد چشم یکی از گزینه های خیلی خوب برای کشیدن خط چشم بر روی خط مژه پایین هست و این کار رو خیلی عالی و راحت انجام میده!

معرفی بهترین برندهای خط چشم مدادی

خط چشم مدادی Smashbox Always On Gel Eyeliner

خط چشم ژلی و مدادی از برند اسمش باکس یکی دیگه از خط چشم های مورد علاقه میکاپ آرتیست های معروف هست! این خط چشم هم موندگاری خیلی خوبی داره و در تمام طول روز باقی میمونه. شما میتونید این خط چشم مدادی رو خیلی راحت وک انگشت و یا براش ترکیب کنید و حالت دودی برای ارایش چشم هاتون ایجاد کنید.

معرفی بهترین برندهای خط چشم مدادی

خط چشم مدادی Giorgio Armani Eyes to Kill Waterproof Eyeliner

این مداد چشم بر پایه موم ( wax-based) ساخته شده و خیلی نرم هست و حالت کرمی – خامه ای داره و به راحتی روی خط مژه و پلک کشیده میشه! برای اینکه ین مداد چشم بتونید یک خط متقارن و عالی بکشید بهتره که ابتدا قسمت بیرونی خط چشم یا دُم خط چشم رو بکشید و سپس خط چشم رو به سمت داخل چشم کامل کنید.

معرفی بهترین برندهای خط چشم مدادی

خط چشم مدادی MAC Pro Longwear Eyeliner

این خط چشم از برند مک دارای رنگدانه های خیلی قوی و زیادی هست و اگر دوست دارید خط چشمی می کشید حالت دودی داشته باشه، حتما این خط چشم مدادی رو انتخاب کنید! این خط چشم نوک ژلی و نرمی داره و ممکنه کشیدن خط چشم نوک تیز ن کمی سخت باشه. اگر تمایل دارید ین مداد چشم، خط چشم تیزی بکشید، توصیه میشه خط چشم رو به مدت ۵ دقیقه در یک فنجان یخ و یا در فریزر قرار بدید و یعد خط چشم بکشید.

معرفی بهترین برندهای خط چشم مدادی

خط چشم مدادی Marc Jacobs Beauty Highliner Gel Eyeliner

خط چشم مدادی از برند مارک جاکوبز دارای ۳۰ سایه رنگی و در ۴ مدل مختلف یعنی شیمری، مات، ساتنی و اکلیکی یا درخشان هست و برای ایجاد یک خط چشم گربه ای حرفه ای گزینه مناسبی میتونه باشه.

معرفی بهترین برندهای خط چشم مدادی

خط چشم مدادی Milani Stay Put Waterproof Eyeliner

این خط چشم مدادی داروخانه ای، بسیار نرم و پر از پیگمنت یا رنگدانه هست! این مداد مقرون به صرفه بعد از تراشیده شدن، خیلی تیز میشه و درست مانند زمانی که خریداری شده ، نوک تازه و خوبی پیدا می کنه!

معرفی بهترین برندهای خط چشم مدادی

مداد چشم MAC Kohl Power Eye Pencil

بسیاری از میکاپ آرتیست های معروف در دنیا این خط چشم مدادی رو به عنوان مداد چشم عالی و نامبر وان میشناسند. این خط چشم مدادی دارای سیاه ترین رنگدانه هست و این امکان رو به شما میده تا به عنوان یک محصول همه کاره از آن استفاده کنید.

معرفی بهترین برندهای خط چشم مدادی

مطالب مرتبط:

آموزش کشیدن خط چشم برای انواع چشم ها (اینفوگرافی)

بهترین ابزار خط چشم مناسب شما

خط چشم – آموزش آرایش برای افراد مبتدی

خط چشم – آموزش کشیدن ۴ مدل خط چشم برای انواع چشم

منبع

شاید دیگر مطالب
روژانرا هم دوست داشته باشید

معرفی بهترین برندهای خط چشم مدادی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی