تروریست‌ خواندن سپاه از سوی آمریکا، نشان‌دهنده درستی فعالیت‌های این نهاد است


تروریست‌ خواندن سپاه از سوی آمریکا، نشان‌دهنده درستی فعالیت‌های این نهاد است

گروه سیاست و اقتصاد ــ جانشین فرمانده مرکز علوم و فنون مکانیزه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: اقدام آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه نشان می‌دهد که این نهاد به خوبی به وظایف خود در دفاع از نظام جمهوری اسلامی عمل کرده که موجب ناراحتی دشمنانمان شده است.

تروریست‌ خواندن سپاه از سوی آمریکا، نشان‌دهنده درستی فعالیت‌های این نهاد است

سرهنگ هلاکو احمدیان، جانشین فرمانده مرکز علوم و فنون مکانیزه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه گفت: این اقدام سپاه نشان می‌دهد که سپاه به خوبی به وظایف خود در دفاع از انقلاب اسلامی و کشورمان عمل کرده است که موجب عصبانت و ناراحتی دشمنان شده است.
وی یادآور شد: طی 40 سال گذشته دشمن توطئه‌های زیادی علیه انقلاب اسلامی و نظام جهموری اسلامی انجام داد اما با توکل به خدا ما همیشه پیروز بوده و پابر جا خواهیم بود.

سپاه و ارتش هیچگاه از یکدیگر جدا نیستند
احمدیان با اشاره به تحرکات دشمنان درباره نیروهای مسلح کشورمان گفت: دشمن تلاش می‌کند تا میان نیروهای مسلح اختلاف بیندازد و ارتش و سپاه را از یکدیگر جدا کند، در حالی که سپاه و ارتش هیچ‌گاه از هم جدا نیستند و همه ما سرباز هستیم.
جانشین فرمانده مرکز علوم و فنون مکانیزه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: وی افزود: همه ما لباس رزم پوشیده‌ایم و از دین، میهن، شرف و ناموس کشورمان دفاع می‌کنیم برخی در لباس نیروی انتظامی، برخی در لباس سپاه و بسیج، برخی در لباس ارتش و یا تعدادی دیگر در لباس خبرنگار این کار را انجام می‌دهند و همه ما سربازیم و از کیان و استقلال و اقتدار کشورمان محافظت می‌کنیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی