به گزارش طبنا(خبرگزاری سلامت) فریبا گودرزی روز چهارشنبه گفت: امروز برای بخش هایی از شمال شرق و شرق بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده و بعدازظهر برای بخش هایی از شمال غرب، جنوب شرق و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: از بعدازظهر امروز تا آخر وقت امشب در جنوب شرق و بیشتر استان های سیستان و بلوچستان و کرمان وزش بادهای شدید انتظار داریم.

وی با اشاره به ورود دو سامانه بارشی به کشور گفت: جمعه فعالیت این سامانه بر روی نیمه غربی و نوار جنوبی تقویت می شود اما سایر مناطق بارش های پراکنده خواهند داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: شنبه هفته آینده در بیشتر مناطق کشور به ویژه در دامنه های شمالی و جنوبی البرز، دامنه های زاگرس و نوار جنوبی بارش ها تقویت می شود، یکشنبه انتظار داریم تمرکز بارش ها بر روی نیمه شرقی کشور باشد. به گفته وی آبهای جنوبی کشور امروز و فردا مواج و متلاطم پیش بینی شده است.

باران بهاری در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: هوای تهران امروز صاف تا کمی ابری گاهی وزش ملایم باد خواهد داشت اما جمعه شب و روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده بارش باران های بهاری در تهران پیش بینی شده است، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۱۲ بود و بیشینه دمای امروز آن به ۲۲ درجه می رسد.

گودرزی گفت: شهرکرد با دمای صفر و بندرعباس با دمای ۳۳ درجه بالای صفر به ترتیب خنک ترین و سردترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.