برگزاری آخرین اردوی تمرینی تیم‌ملی کشتی آزاد


برگزاری آخرین اردوی تمرینی تیم‌ملی کشتی آزاد

تیم‌ملی کشتی آزاد کشورمان با ­10 کشتی‌گیر به مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در چین اعزام می‌شود

برگزاری آخرین اردوی تمرینی تیم‌ملی کشتی آزادبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، هشتمین و آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در خانه کشتی «عبدالله موحد» در حال برگزاری است و ملی پوشان کشتی، تمرینات سخت و نفسگیری را در این اردو پشت سر می‌گذارند.
سرپرست تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به برگزاری هفت مرحله اردوی تمرینی برای حضور در رقابت‌های آسیایی چین گفت: اردوی تمرینات تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان از حدود چهار ماه پیش آغاز شد و پس از برگزاری مسابقات جام تختی، جام دانکلوف، جام جهانی و قهرمانی امید‌های آزادکار، ترکیب شرکت کنندگان در رقابت‌های آسیایی مشخص شد و این اردو آخرین اردوی آمادگی ملی‌پوشان برای مسابقات آسیایی است.
هادی حبیبی افزود: ملی پوشان کشتی، تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذارند و با توجه به این که این مسابقات جزء سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی است و در آن سیدبندی مسابقات جهانی کشتی قزاقستان و امتیاز رنکینگ داده می‌شود، مسابقات مهمی است و تیم کشتی کشورمان کار سختی را پیش رو دارد.
وی تاکید کرد: مسابقات قهرمانی آسیا، آغازی برای رسیدن به نقطه اوج مورد نظر کادر فنی و مربیان است تا بر اساس آن، تیم را برای رقابت‌های جهانی آماده کنند.
حبیبی ادامه داد: مسابقات آسیایی، روز‌های سوم و چهارم اردیبهشت در شهر «شی آن» چین برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان متشکل از ۱۰ کشتی‌گیر در این مسابقات حضور خواهد داشت.
وی به ترکیب تیم‌ملی کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا اشاره کرد و اظهار داشت: در هر وزن یک نفر و در مجموع با ۱۰ کشتی‌گیر در این رقابت‌ها شرکت می‌کنیم.
وزن ۵۷ کیلوگرم رضا عطری
وزن ۶۱ کیلوگرم بهنام احسان پور
وزن ۶۵ کیلو گرم پیمان بیابانی
وزن ۷۰ کیلوگرم یونس امامی
وزن ۷۴ کیلوگرم محمد نخودی
وزن ۷۹ کیلوگرم بهمن تیمور
وزن ۸۶ کیلوگرم کامران قاسم پور
وزن ۹۲ کیلوگرم علیرضا کریمی
وزن ۹۷ کیلوگرم رضا یزدانی
وزن ۱۲۵ کیلوگرم یدالله محبی
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد کشورمان را تشکیل می‌دهند.
رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا، سوم و چهارم اردیبهشت به میزبانی شهر «شی آن» چین برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس