انتخاب آیت الله شیخ «عیسی قاسم» به عنوان چهره مهدی یاور سال


انتخاب آیت الله شیخ «عیسی قاسم» به عنوان چهره مهدی یاور سال

حجت الاسلام هاشمی‌زاده از انتخاب آیت الله شیخ «عیسی قاسم»، رهبر شیعیان بحرین به عنوان چهره مهدی یاور سال خبر داد و گفت: از ایشان در شب نیمه شعبان تقدیر به عمل می آید.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: حجت الاسلام «سید مهدی هاشمی‌زاده» با اشاره به اینکه طرح مهدی یاور سال در سه سال گذشته به صورت مستمر اجرا شده است، اظهار کرد: در این سه سال به ترتیب سید حسن نصرالله، شیخ ابراهیم زکزاکی، سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان مهدی یاور سال انتخاب و از آنها در گردهمایی بزرگ منتظران در شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران تجلیل شد.

مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران ادامه داد: انتخاب مهدی یاور در سال چهارم طی فراخوانی مردمی و از نهم ربیع الاول سال گذشته امکان ثبت پیشنهاد مهدی یاور توسط مردم در سایت مسجد مقدس جمکران مهیا شد و تعداد قابل توجهی از پیشنهادها برای این موضوع دریافت شد.

وی افزود: در مجموع با عنایت به تحولات کشور بحرین و مجاهدت‌های آیت الله شیخ «عیسی قاسم»، رهبر شیعیان این کشور برای مبارزه با جنایات آل خلیفه، این عالم مجاهد که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از ایشان به عنوان ستاره‌ای در آسمان تشیع یاد کردند به عنوان مهدی یاور سال مسجد مقدس جمکران انتخاب شدند.

هاشمی زاده در پایان خاطرنشان کرد: از این شخصیت انقلابی و روحانی والامقام در جشن بزرگ نیمه شعبان در شب ولادت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) در مسجد مقدس جمکران با اهداء تندیس «کلمه الباقیه» تجلیل می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس