خارج کردن زالوی غول پیکر از گلوی بیمار! +فیلم


خارج کردن زالوی غول پیکر از گلوی بیمار! +فیلم

مرد سالخورده چینی که به مدت دو ماه دچار سرفه‌های خونی شده بود با مراجعه به بیمارستان و انجام آزمایش شوکه شد.

خارج کردن زالوی غول پیکر از گلوی بیمار! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که در آن یک پزشک جراح چینی در حال خارج کردن یک زالوی ۱۰ سانتی‌متری بزرگ از گلوی یک بیمار است تبدیل به ویدئویی پربازید در این کشور شده است. این بیمار مرد ۶۰ ساله چینی که به مدت ۲ ماه از سرفه‌های خونی رنج می‌برد به دلیل درد شدید به بیمارستان مراجعه کرده بود. پزشک جراح پس از معاینه این مرد که هویتش " لی " اعلام شده است متوجه حضور این جانور در قسمت گلوی بیمار شد.

بنا بر گفته لی او در این مدت تلاش کرد تا در خانه درد گلو و سرفه‌های خونی خود را درمان کند، اما درمان‌های خانگی او نتیجه‌ای نداشت. سرانجام راز گلودرد مزمن و سرفه‌های خونی این مرد میانسال با مراجعه او به یک پزشک متخصص در بیمارستان منطقه "شینگون" واقع در شهر ایبلین چین مشخص شد. پس از انجام آزمایش پزشک متوجه زالوی زنده‌ای شد که در گلوی این بیمار سالخورده در حال خزیدن بود.

در ویدئویی که منتشر شده است پزشک متخصص را در حالی که بر روی یک مونیتور سرگرم انجام آندوسکوپی گلوی لی است نشان می‌دهد. دکتر " ژانگ" سپس با استفاده از یک انبر جراحی این زالوی بسیار بزرگ را از داخل گلوی این بیمار بیرون کشید.

آقای لی که اهل شهرستان "دابا" است گفته می‌شود در اثر قورت دادن تخم‌های زالو از طریق آب غیربهداشتی و ناسالم دچار این مشکل شده است. این زالو با ایجاد روزنه و سوراخ در گلوی این بیمار به مدت ۲ ماه از خون او تغذیه می‌کرد تا جایی که حدود ۱۰ سانتی متر رشد کرده بود.

گفتنی است؛ دکتر ژانگ به همه ساکنان محلی در منطقه توصیه کرد که پیش از مصرف آب آشامیدنی در خصوص جوشاندن آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

قورت دادن تخمک های زالو مرد سالخورده را راهی بیمارستان کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان