شکوه ایثار و مهربانی/ جلوه هایی ناب از انسان دوستی برخی هموطنان در جریان سیل اخیر+ فیلم و تصاویر


شکوه ایثار و مهربانی/ جلوه هایی ناب از انسان دوستی برخی هموطنان در جریان سیل اخیر+ فیلم و تصاویر

شفقنا زندگی- به دنبال وقوع سیل در برخی استان های ایران از شمال تا جنوب و خسارت های هنگفتی که این واقعه طبیعی به دنبال داشت اما جلوه هایی ناب نیز توسط برخی هموطنان ایرانی مان رقم خورد که واکنش و تحسین بسیاری را به خصوص در شبکه های اجتماعی موجب شد. در این میان کمک‌های نیروهای جوانِ مردمی درخور […]

شکوه ایثار و مهربانی/ جلوه هایی ناب از انسان دوستی برخی هموطنان در جریان سیل اخیر+ فیلم و تصاویرصحنه‌ای کم‌نظیر از مقاومت تن به تن، سیل بند انسانی جوانان دهلاویه

شفقنا زندگی- به دنبال وقوع سیل در برخی استان های ایران از شمال تا جنوب و خسارت های هنگفتی که این واقعه طبیعی به دنبال داشت اما جلوه هایی ناب نیز توسط برخی هموطنان ایرانی مان رقم خورد که واکنش و تحسین بسیاری را به خصوص در شبکه های اجتماعی موجب شد.

در این میان کمک‌های نیروهای جوانِ مردمی درخور توجه است؛ جوانان غیرتمندی که با تمام توان خود به مردم سیل‌زده امدادرسانی می‌کنند و بدین ترتیب صحنه‌هایی دیدنی از مهر و محبت می‌آفرینند.

گوشه ای از این تصاویر و ویدیو ها را می بینید:

صحنه‌ای کم‌نظیر از مقاومت تن به تن، سیل بند انسانی جوانان دهلاویه برای جلوگیری از ورود آب کرخه به روستا را می بینید. روز گذشته (پنج‌شنبه) ۲۲ فروردین ۹۸ تعدادی از جوانان و اهالی روستای دهلاویه شهر سوسنگرد در استان خوزستان با دستان خالی و با بدن‌های خود برای جلوگیری از فروریختن سیل‌بند تلاش کردند تا از رفتن سیل به طرف مزارع و خانه‌هایشان جلوگیری کنند.

ویدئویی را مشاهده می‌کنید که در آن یک کودک دهه نودی، با پرکردن گونی سیل‌بند در حال کمک‌‌‌‌‌‌رسانی است.

عکسی از کمک روحانی شیعه به روحانی سنی که هنوز در شبکه های مجازی می چرخد

صحنه‌ای زیبا از کمک‌رسانی یک روحانی شیعه به روحانی اهل سنت در منطقه سیل‌زده گمیشان مدتی پیش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. این عکس حتی پس از فروکش کردن سیل منطقه همچنان دست به دست می شود.

شکوه ایثار و مهربانی/ جلوه هایی ناب از انسان دوستی برخی هموطنان در جریان سیل اخیر+ فیلم و تصاویر

نیروهای سپاهی و بسیجی لرستان پس از بارش‌های سیل‌آسا به کمک مردم این استان شتافته و جلوه‌ای زیبا از فداکاری و کمک به همنوع را رقم زدند.

روایت مردم محله عین دو اهواز از کمک اصفهانی‌ها به سیل زدگان اهواز

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان