امیری معاون رییس‌جمهور: مبارزه سپاه با تروریسم امنیت منطقه و اروپا را تقویت کرد


امیری معاون رییس‌جمهور: مبارزه سپاه با تروریسم امنیت منطقه و اروپا را تقویت کرد

ایرنا نوشت: معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت:نقش سپاه در مبارزه با تروریستم بی بدیل است چرا که اگر رشادت های آنها در منطقه نبود امروز امنیت منطقه و به ویژه آمریکا و اروپایی ها به خطر می افتاد.

حسینعلی امیری روز جمعه در حاشیه راهپیمایی ضد آمریکایی مردم اهواز و در حمایت از سپاه پاسداران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اقدام آمریکایی ها و به ویژه ترامپ یک کار نسنجیده بوده و این نشان می دهد که آنها هیچ شناختی از مردم ایران ندارند. افزودن نام سپاه پاسداران در فهرست تروریست ها، همبستگی ، اتحاد و انسجام را در این کشور اسلامی تقویت کرده و ملت شریف ایران حماسه دیگری را در حمایت از نیروهای مسلح رقم زد.

امیری معاون رییس‌جمهور: مبارزه سپاه با تروریسم امنیت منطقه و اروپا را تقویت کرد

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: اکنون تمامی گروه ها و احزاب با هر ذائقه سیاسی و هر قوم و قبیله ای از هر مذهب، همگی درکنار یکدیگر، حمایت خود را از سپاه اعلام و انزجار خود را از دشمن نشان دادند. تقویت اتحاد ملت ایران، ناتوانی دولتمردان آمریکا را بار دیگر نمایان کرد.

امیری افزود: آمریکا بخشی از نیروی نظامی ایران اسلامی را خلاف مقررات بین المللی تروریست خطاب کرده که این خلاف موازین بین المللی است. اکنون آمریکا را رژیم صهیونیستی اداره می‌کند چرا که نتانیاهو در توئیت خود به صراحت اعلام کرد که قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی به پیشنهاد آنها بوده است.

نمازگزاران اهواز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در حمایت از سپاه پاسداران دست به راهپیمایی زدند و با سردادن شعارهای ضد آمریکایی - صهیونیستی، انزجار خود را از آنها ابراز داشتند.

گفتنی است که ترامپ رییس جمهوری آمریکا هفته جاری نام سپاه را در فهرست گروه های تروریستی قرارداد.

۲۱۴۲۱۴

کد خبر 1249428

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403