اردوی مطالعاتی با عنوان امگا ویژه دانش آموزان کنکوری سراسر کشور در دانشگاه یزد فضایی مناسب برای استفاده بهینه از تعطیلات عید پشت کنکوری ها بود.

به گزارش خبرگزاری موج یزد، کانون مردم نهاد نسیم دانش با هدف آماده سازی فضایی مناسب برای مطالعه مفید و اثرگذار در ایام تعطیلات نوروزی، یک اردوی مطالعاتی با عنوان امگا ویژه دانش آموزان کنکوری سراسر کشور در دانشگاه یزد برگزار کرد.

در این اردو که با حمایت اداره کل ورزش و جوانان، جمعیت هلال احمر یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ایام تعطیلات نوروزی برگزارشد، تعداد 252 نفر از دانش‌آموزان کنکوری سراسر کشور از جمله هرمزگان، کرمان، قشم، تهران، شیراز و یزد حضور داشتند.

شرکت‌کنندگان در این اردوی ۱۶ روزه از امکاناتی همچون خوابگاه، فضای آرام و استاندارد برای مطالعه، حضور مشاوران، استادان و رتبه های برتر کنکور برای ایجاد انگیزه و رفع استرس و برنامه های فرهنگی و تفریحی ازجمله سینما، بازدید از باغ دولت آباد، تماشای فوتبال دربی، رصد ستارگان و... بهره‌مند شدند.

گفتنی است جمعی از مدیران استان، شهرستان و شهر یزد در ایام عید در محل برگزاری این اردوی مطالعاتی حضور یافتند و ضمن بازدید و ارزیابی شرایط با دانش آموزان به گفت و گو پرداختند.