مربی صنعت نفت : خدا را شکر که سه امتیاز در آبادان باقی ماند


مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: من فکر می‌کنم مشکل عمده ما استرس است که باعث می‌شود بازیکنان‌مان نتوانند قابلیت‌های‌شان را نشان دهند. نوشته مربی صنعت نفت : خدا را شکر که سه امتیاز در آبادان باقی ماند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مربی صنعت نفت : خدا را شکر که سه امتیاز در آبادان باقی ماند

اظهارات کاظم فرحانی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۳۰
مربی صنعت نفت : خدا را شکر که سه امتیاز در آبادان باقی ماند

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: من فکر می‌کنم مشکل عمده ما استرس است که باعث می‌شود بازیکنان‌مان نتوانند قابلیت‌های‌شان را نشان دهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاظم فرحانی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی جم در نشست خبری اظهار داشت:

برد امروز را به همه تبریک می‌گویم. بازی سختی بود و تیم پارس جنوبی جم واقعاً یک تیم چغر بود. همیشه تیم‌های آقای تارتار خیلی خوب پرس می‌کنند. خداراشکر ما روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و تلاش کردند. ما در نیمه اول می‌توانستیم به جای یک گل دو سه گل دیگر هم به ثمر برسانیم، ولی فرصت‌ها را از دست دادیم.

کاظم فرحانی ادامه داد:

در نیمه دوم سعی کردیم بازی را حفظ کنیم و خدارا شکر می‌کنیم که این سه امتیاز در آبادان باقی ماند. من فکر می‌کنم بچه‌های ما با استرس کمتری بقیه بازی‌ها را پشت سر خواهند گذاشت. شما دیدید طالب ریکانی که یکی از بازیکنان خوب ماست، به خاطر استرس نتوانست گلزنی کند، ولی خدا را شکر که برنده این دیدار شدیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره اینکه تارتار گفته است تیمش بهتر از صنعت نفت آبادان بازی کرد، گفت:

من فکر می‌کنم از بین موقعیت‌هایی که در بازی خلق شد، موقعیت‌های تیم ما بیشتر از پارس جنوبی بود و حریف ما هم بیشتر از توپ‌های بلند استفاده می‌کردند. ما امروز تیم برتر میدان بودیم.

کاظم فرحانی درباره بازی کردن حسین بغلانی در بازی امروز بعد از مدت‌ها دوری از ترکیب نفت گفت:

حسین بغلانی بازیکن بزرگی است و هیچ شکی در این نیست که برای فوتبال این شهر زحمت کشیده است. باور کنید هیچ مشکلی با او وجود ندارد. مربیان خارجی خیلی روی تمرین تأکید می‌کنند و متأسفانه یک مدتی مشکلاتی پیش آمد و حسین از شرایط تمرین دور شد. همین مسئله باعث شد از ترکیب تیم کنار گذاشته شود. بغلانی بازیکن قابلی است و مطمئن باشید در بازی‌های آینده بیشتر به تیم کمک خواهد کرد.

کاظم فرحانی درباره این موضوع که برای بازی‌های بعدی محروم خواهند داشت، تصریح کرد:

ما برای بازی بعد حسین مجدمی را در اختیار نخواهیم داشت.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره اخطارهای بی‌موردی که بازیکنان صنعت نفت آبادان می‌گیرند و اینکه تیمش در ضدحملات سردرگم بودند، گفت:

من همان لحظه‌ای که میلاد جهانی اخطار گرفت به او تذکر دادم. هم میلاد جهانی و هم شهاب گردان بازیکنان باتجربه‌ای هستند. حتماً این مورد به آنها گوشزد خواهد شد. نحوه تمرین کردن بازیکنان به روز است و برای هر روزی که به تمرین می‌آییم نسبت به بازی حریف برنامه‌ریزی می‌شود و تمرین می‌کنیم. من فکر می‌کنم مشکل عمده ما استرس است که باعث می‌شود بازیکنان ما قابلیت‌های خودشان را نتوانند نشان دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در