برگزاری مسابقات بین المللی قرآن دانش‌آموزی موجب رشد فعالیت های قرآنی است


 برگزاری مسابقات بین المللی  قرآن دانش‌آموزی موجب رشد فعالیت های قرآنی است

امین پور گفت: برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزی در سطح بین‌المللی موجب رشد دانش‌آموزانی می‌شود که در کشور ما در حال فعالیت قرآنی هستند.

«زینب امین پور»، حافظ دانش آموز کشورمان در سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن بانوان در بخش دانش آموزی در گفت و گو با خبرنگار قرآنی خبرگزاری شبستان گفت: برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزی در سطح بین‌المللی موجب رشد دانش‌آموزان حافظ قرآن می‌شود.

امین پور دختر 17 ساله اصفهانی است که حفظ قرآن کریم را از 7 سالگی آغاز کرده و در طی 5 سال حافظ کل قرآن شده است. وی که یکی از نمایندگان ایران در بخش دانش‌آموزی سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم است با تاکید بر اینکه بی‌شک قرآن وارد زندگی هر انسانی شود موفقیت آن شخص را در زندگی تضمین می‌کند، گفت: تاثیر برکت قرآن در همه زمینه‌های زندگی و به ویژه در درس و تحصیل غیر قابل انکار است.


امین‌پور با بیان اینکه همه آیات قرآن زیبا هستند گفت: سوره آل عمران آیه 26 زیباترین آیه قرآن از نظر من است که مفهوم آن این است که عزت و ذلت همه انسانها دست خداست.


حافظ دانش آموز کشورمان در سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن بانوان تاکید کرد: باعث افتخار است که از بین همه کشورهای جهان مسابقات دانش‌آموزی قرآن در کشور ما برگزار می‌شود. ما همیشه مرحله کشوری مسابقات دانش‌آموزی را داشتیم ولی دو سال است مسابقات در سطح بین‌المللی برگزار می شود و این مسئله موجب رشد دانش‌آموزانی می‌شود که در کشور ما در حال فعالیت قرآنی هستند.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)