هندرسون: هنوز فکر کردن به آن دیدار آزارمان می دهد


هندرسون: هنوز فکر کردن به آن دیدار آزارمان می دهد

جوردن هندرسون می‌گوید درس‌های زیادی از شکست به چلسی در سال 2014 گرفته است و می‌خواهد در بازی پیش رو از آن‌ها برای غلبه بر حریف استفاده کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، لیورپول در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار گرفته است و فردا یکشنبه باید در دیداری حساس در خانه پذیرای تیم چلسی باشد که به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

این دیدار بی تردید همگان را به یاد دیدار معروف دو تیم در سال ۲۰۱۴ می‌اندازد، جایی که لیورپول در آن سال نیز در کورس قهرمانی قرار داشت و برتری خانگی برابر چلسی تا حد زیادی قهرمانی قرمزها را قطعی می‌کرد ولی آن دیدار با شکست دو بر صفر لیورپول در آنفیلد به پایان رسید.

جوردن هندرسون هافبک تیم لیورپول یکی از نفراتی است که در آن دیدار معروف به میدان رفت. او درباره شباهت دیدار فردای دو تیم با دیدار سال ۲۰۱۴ گفت: به یاد آوردن آن دیدار نیز خیلی سخت است. بازی خیلی بد و دردناکی بود و فکر کردن به آن دیدار هنوز آزارمان می‌دهد. در دو بازی برابر چلسی و پالاس امتیازهای زیادی از دست دادیم و قهرمانی را از دست دادیم. به خوبی آن دیدار را به یاد دارم و فردا قطعاً اگر به میدان بروم و این حس به میدان می‌روم که بتوانم انتقام آن دیدار را بگیرم. یک ماه بسیار مهم و حیاتی پیش روی ما است و باید بتوانیم بازی‌های خودمان را با برد به پایان برسانیم تا در پایان نتیجه خوب و مطلوبی به دست بیاوریم.

هندرسون در ادامه صحبت‌های خود افزود: اگر بخواهیم قهرمان شویم باید این جور دیدارها را با برد به پایان برسانیم. من قطعاً از تجربه آن دیدار برای سایر نفرات لیورپول سخن خواهم گفت. البته تیم فعلی لیورپول با تیم آن دوره تفاوت‌های زیادی داشته است که مهمترین آن در بخش دفاعی است. ما الان کمتر گل می‌خوریم و از نظر دفاعی بازی بهتری به نمایش می‌گذاریم. ما در این دیدار تمام تمرکز خودمان را روی برد قرار می‌دهیم تا بتوانیم ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

در دیگر دیدار مهم فردا منچسترسیتی باید در سلهرست پارک به دیدار کریستال پالاس برود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا