جدال نفسگیر چلسی و لیورپول / ناپولی به دنبال کم کردن فاصله با یوونتوس


جدال نفسگیر چلسی و لیورپول / ناپولی به دنبال کم کردن فاصله با یوونتوس

رقابت های لیگ های مهم اروپایی امروز با برگزاری چند دیدار مهم در سراسر قاره سبز پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های فوتبال اروپایی امروز با برگزاری چند دیدار مهم در لیگ های معتبر اروپایی پیگیری می شود و مدعیان به مصاف حریفانشان می روند.

جدال نفسگیر چلسی و لیورپول / ناپولی به دنبال کم کردن فاصله با یوونتوس

لیگ برتر جزیره

رقابت های لیگ جزیره در هفته سی و چهارم امروز شاهد برگزاری دو بازی است ، 7 بازی دیگر این هفته برگزار شده است و هفته سی و چهارم این رقابت ها فردا به با برگزاری دیدار تیم های آرسنال و واتفورد به پایان می رسد.

تیم فوتبال منچستر سیتی در نخستین بازی امروز میهمان کریستال پالاس است ، شاگردان پپ رقابت سنگینی با لیورپولی ها دارند و در صورتی که در این بازی به نتیجه ای غیر از برد دست یابند ممکن است از صدر جدول فاصله بگیرند. آن ها در این بازی کار نسبتا آسانی برابر این تیم رده سیزدهمی دارند و بدون محروم و مصدومی پا به این بازی می گذارد.

دیگر بازی مهم امروز دیدار حساس چلسی و لیورپول در لندن است ، این بازی سخت ترین بازی باقی مانده برای شاگردان کلوپ تا پایان فصل است آن ها در صورتی که در این بازی برنده باشند کار آسان تری در هفته های باقی مانده دارند. آن ها هم اکنون با یک امتیاز اختلاف نسبت به آبی های منچستر تیم دوم جدول رده بندی هستند و باید مقابل چلسی قرار بگیرند که دوباره مدتی است به خوبی نتیجه می کیرد.

آبی پوشان لندن با 66 امیتز تیم چهارم جدول هستند و رقابت سنگینی با تاتنهام برای کسب عنوان سومی دارند ، دو تیم در حالی قرار است به مصاف یکدیگر بروند که محرومی ندارند.

جدال نفسگیر چلسی و لیورپول / ناپولی به دنبال کم کردن فاصله با یوونتوس

لالیگا اسپانیا

رقابت های لالیگا امروز شاهد دیدار مهمی نیست و تیم هایی که امروز بازیشان برگزار می شود از مدعیان نیستند. برنامه این رقابت ها به شرح زیر است:

وایادولید - ختافه

بیلبائو - رایو وایو کانو

رئال سوسیداد - ایبار

خیرونا - ویارئال

والنسیا - لوانته

بازی های امروز اما برای تیم های میانه جدولی و انتهای جدولی از اهمیت زیادی برخوردار است. تیم های فوتبال ائسکا ، رایو وایه کانو ، وایادولید و ویارئال از جمله نامزد های اصلی سقوط به دسته پائین تر هستندو به همین دلیل بازی های این تیم های مقابل حریفانشان از اهمیت زیادی برخوردار است.

بازی تیم های والنسیا و ختافه هم که در رده های بالاتری نسبت به حریفان قرار دارد از اهمیت زیادی برخوردار است و هر کدام در صورت پیروزی می توانند شاهد تغییراتی در جایگاهشان باشند.

رقابت های هفته سی و دوم لالیگا فردا با برگزاری دیدار میان لگانس و رئال مادرید به پایان می رسد.

جدال نفسگیر چلسی و لیورپول / ناپولی به دنبال کم کردن فاصله با یوونتوس

سری آ ایتالیا

با شکست تیم فوتبال یوونتوس مقابل اسپال و عقب افتادن جشن قهرمانی این تیم در رقابت های سری آ ایتالیا همچنان برخی امیدوارند تا بتوانند در این فصل مانع قهرمانی این تیم شوند در این هفته یکی از اصلی ترین رقیبان یوونتوس یعنی ناپولی به مصاف کیه وو می رود و در صورت برد مقابل این تیم می تواند اختلافش را با بانوی پیر کم تر کند.

تیم فوتبال اینتر هم در دیگر دیدار مهم به مصاف فروزینونه می رود و امیدوار است با برد مقابل این تیم اختلافش با تیم های رم و میلان را بیشتر کند و جایگاهش را در رتبه سوم جدول تثبیت کند.

برنامه دیگر دیدار های این هفته به شرح زیر است:

تورینو - کالیاری

سمپدوریا - جنوا

ساسولو - پارما

فیورنتینا - بولونیا

رقابت های سری آ ایتالیا با دیدار تیم های آتلانتا و امپولی فردا به پایان می رسد.

جدال نفسگیر چلسی و لیورپول / ناپولی به دنبال کم کردن فاصله با یوونتوس

بوندس لیگا آلمان

رقابت های بودنس لیگا آلمان در هفته بیست ونهم با برگزاری 3 دیدار پیگیری می شود تا پرونده آن بسته شود. دورتموند و بایرن مونیخ این روز ها رقابت حساسی برا کسب عنوان قهرمانی دارند و مونیخی ها باید در بازی این هفته خود مقابل دوسلدورف برنده باشند تا بتوانند همچنان در جمع مدعیان باقی بمانند .

فرانکفورت و آگزبورگ در دیداری دیگر به مصاف هم می روند و هافن هایم و هرتا هم آخرین دیدارآن را برگزار می کنند.

جدال نفسگیر چلسی و لیورپول / ناپولی به دنبال کم کردن فاصله با یوونتوس

بیشتر بخوانید:

آرسنال ۲ - نیوکاسل ۰/جهش بلند توپچی‌ها به رتبه سوم

پیروزی اورتون در خانه وست هم

بی تفاوتی سرمربی آبی پوشان نسبت به آینده تیم لیگ برتری

نگاهی به آمار و ارقام سرخابی‌ها پیش از بازی جام حذفی

درخواست سر مربی آبی ها از هافبک مطرح برای تمدید قرارداد

انتهای پیام/

پیش بازی رقابت های مهم لیگ های اروپایی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید