اقتدار نیروهای مسلح کابوس آمریکا شده است


اقتدار نیروهای مسلح کابوس آمریکا شده است

مراغه - ایرنا - فرماندار مراغه با اشاره به پشتوانه مردمی نیروهای مسلح کشور گفت: اقتدار و قدرت نیروهای مسلح برای آمریکا به کابوسی بزرگ تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، حمید شکری روز یکشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مراغه در پادگان امام رضا (ع) افزود: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح در طول هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد که یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و پشتیبان ولایت فقیه است.
وی ادامه داد: دشمن در اوایل انقلاب تلاش می کرد ارتش را که پشتیبان ملت بود از ملت جدا کرده و آن را منحل کند اما ارتش به فرمان امام راحل تثبیت و منسجم تر از همیشه از آرمان های نظام اسلامی صیانت کرد.
شکری با بیان اینکه وجود روحیه جهادی و ایثارگری منشا قدرت و اقتدار نیروهای نظامی است اضافه کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با انگیزه ترین و مکتبی ترین ارتش دنیا محسوب می شود.
وی پشتیبانی ملت از ارتش و ارتش از ملت را لازم و ضروری دانست و گفت: ما افتخار می کنیم که چنین ارتش با صلابتی داریم و مردم هم پشتیبان ارتش قهرمان خود هستند.
وی افزود: به برکت روحیه جهادی، هم اکنون در نیروهای مسلح کشورمان شاهد خودکفایی در تامین نیازهای دفاعی و نظامی هستیم و تمامی اینها در سایه انقلاب اسلامی حاصل شده است.
وی ادامه داد: امنیت و آرامش کنونی در منطقه با هماهنگی و همدلی بین نیروهای انقلابی چون ارتش و سپاه محقق شده و زمینه ساز شکست توطئه‌ های استکبار جهانی شده است.
شکری با اشاره به یاوه گویی های ترامپ علیه سپاه گفت: اگر امروز می بینیم که ترامپ علیه نیروهای نظامی ما به ویژه سپاه این چنین گستاخی و یاوه گویی می کند نشان از اقتدار نظام و سپاه است.
وی ادامه داد: امروز اقتدار و قدرت سپاه برای آمریکا کابوس شده زیرا که سپاه توانسته همه توطئه و نقشه های آنها را در منطقه نقش برآب کند.
وی اضافه کرد: ترامپ می خواهد با زبان زور، زمینه ایران هراسی را در منطقه فراهم کند در حالی که نیروهای نظامی و سپاه با تمام توان با پشتیبانی مردم و ولایت فقیه در مقابل آنها ایستاده اند.
فرمانده پادگان امام رضا (ع) نیز با بیان اینکه برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح زمینه ساز ایجاد وحدت و انسجام و صمیمیت در بین نیروهای نظامی است گفت: وحدت و اتحاد بین این نیروها پایه گذار پیروزی های بزرگی برای کشورمان شده است‌.
سرهنگ صادق نوری با اشاره به قراردادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی افزود: رئیس جمهور نابخرد و خیانتکار آمریکا چون وحدت بین نیروهای مسلح را برای استکبار تهدید می داند از این رو برای ایجاد شکاف بین نیروهای مسلح وارد عمل شده است.
وی اضافه کرد: ما باید تلاش کنیم وحدت و آمادگی رزمی خود را تا حد توان ارتقا دهیم و اگر چشم طمع دشمنان میهم اسلامی را از حدقه در آوریم.
به گزارش ایرنا، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مراغه در آستانه روز ارتش در پادگان امام رضا (ع) مراغه برگزار شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها