نمایشگاه کاریکاتور «دونالد سلمان» در بیرجند افتتاح شد


همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی نمایشگاه کاریکاتور «دونالد سلمان» با موضوع استکبارستیزی، با آثاری از سید مسعود شجاعی طباطبایی در محل نگارخانه بهمن حوزه هنری در بیرجند گشایش یافت. به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید کریمیان» (24 فروردین) در حاشیه گشایش این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار … نوشته نمایشگاه...

همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی نمایشگاه کاریکاتور «دونالد سلمان» با موضوع استکبارستیزی، با آثاری از سید مسعود شجاعی طباطبایی در محل نگارخانه بهمن حوزه هنری در بیرجند گشایش یافت.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید کریمیان» (۲۴ فروردین) در حاشیه گشایش این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه دونالد سلمان حمایت از حرکت مردمی شکل گرفته در مقابل اقدام مفتضحانه آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معرفی آثار هنرمندان در هفته هنر انقلاب است.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه پیام این نمایشگاه شفاف سازی مبنای ترورسیم است، افزود: بدون شک آمریکا تمام مشکلات را در این زمینه ایجاد کرده است.

کریمیان با بیان اینکه دونالد سلمان برگرفته از بخش عمده جنگ و تکفیر است، تصریح کرد: این مهم واقعیت جنگ به مدیریت استکبار جهانی و تکفیر به رهبری عربستان سعودی را به نمایش می‌گذارد.

به گفته وی ۵۰ اثر هنرمند بین المللی مسعود شجاعی طباطبایی در اختیار حوزه هنری قرار داده شده است و نمایشگاه دونالد سلمان از امروز ۲۴ فروردین به مدت چهار روز از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر میزبان بازدیدکنندگان در نگارخانه حوزه هنری واقع در خیابان مطهری بیرجند است.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403