خط شروع و پایان دلیل استارت ضعیف والتری بوتاس


فرمول یک ایران – والتری بوتاس، راننده ی مرسدس دلیل استارت ضعیفش در ابتدای مسابقه چین را خط سفید شروع و پایان دانست. بوتاس توانست پول پوزیشن تعیین خط شانگهای را از آن خود کند و در خط استارت مسابقه جلوتر از هم تیمی اش، لوئیس همیلتون باشد. او در همان استارت مسابقه، پیشتازی را به راننده ی بریتانیایی واگذار کرد و مسابقه را در مکان دوم به پایان رساند....

فرمول یک ایرانوالتری بوتاس، راننده ی مرسدس دلیل استارت ضعیفش در ابتدای مسابقه چین را خط سفید شروع و پایان دانست.

بوتاس توانست پول پوزیشن تعیین خط شانگهای را از آن خود کند و در خط استارت مسابقه جلوتر از هم تیمی اش، لوئیس همیلتون باشد. او در همان استارت مسابقه، پیشتازی را به راننده ی بریتانیایی واگذار کرد و مسابقه را در مکان دوم به پایان رساند. مانند بحرین که بوتاس دلیل کندی خود را یک پلاستیک چسبیده به بال جلو دانست، در چین نیز او معتقد است که مشکل، خط شروع و پایان مسابقه بوده است:

راستش به نظر من، پیروزی مسابقه را در همان استارت از دست دادم.

در غیر این صورت خودرو احساس خوبی داشت و سرعتم مشابه [همیلتون] بود اما در بخش ابتدایی مسابقه به دلیل هوای کثیف، نمی توانستم او را دنبال کنم.

استارت بدی بود و وقتی که بر روی خط سفید رفتم، چرخ هایم کمی هرزگردی داشت، خط شروع و پایان که دقیقا بعد از باکس استارت من بود و من آنجا زمان از دست دادم.

خط شروع و پایان دلیل استارت ضعیف والتری بوتاسخط شروع و پایان دلیل استارت ضعیف والتری بوتاس لوئیس همیلتون و والتری بوتاس – چین 2019

راننده ی فنلاندی پیشتازی جدول قهرمانی را از دست داد اما به تیم و فصل فوق العاده اش تا به الآن، افتخار می کند:

برخی جزئیات (درباره ی از دست دادن پیشتازی) وجود دارد اما هنوز روزهای ابتدایی فصل است و همه چیز خوب به نظر می رسد.

من واقعا به تیم افتخار می کنم و کارشان در این آخر هفته فوق العاده بوده است و تاکنون همه چیز خوب بوده است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟