کشف ­جسد یک مامـور پلیس فـرانسه در پاریس


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبـرگزاری رویـترز، جسد یک مامـور پلیس فـرانسه، در پاریس پیدا شد.بنابـر اعلام پلیس فرانسه، جسد این مامور پلیس، در حالی در محل سکونت...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبـرگزاری رویـترز، جسد یک مامـور پلیس فـرانسه، در پاریس پیدا شد.
بنابـر اعلام پلیس فرانسه، جسد این مامور پلیس، در حالی در محل سکونت اش یافـت شده است که سلاح وی در کنار او افتاده بود؛ پلیس از احتمال خودکشی وی سخن به میـان آورده است. مقامات پلیس اعلام کرده اند، فـرضیه خـودکشی در مورد علت مرگ این مامور پلیس بسیـار قوی است. مرگ این مامـور فـرانسوی پس از آن رخ می دهد که روز جمعـه «کـریستوف کاستانـر» وزیـر کشـور فـرانسه از ایجاد «سـلول های نظـارت و مـراقبتی» که به منظور جلوگیری از خـودکشی مامـوران پلـیس ایجاد شده است، خبر داد. از ابتـدای سال جـاری میلادی شمار مامورانی که اقـدام به خـودکشی کرده اند، افـزایش یافته است.
بر اسـاس گـزارشی که روز جمـعه، وزارت کشـور فـرانسه منتشر کرد از ابتـدای سال 2019 میلادی، بیست و چهـار مامـور پلیس و دو تن از نیروهای ژانـدارمری ایـن کشور اقدام به خودکشی کرده اند. تـاکنون، مدیرکل پلیس ملی فـرانسه دستورالعمل هایی را به منظـور پیشگیـری از خـودکشی افسـران پـلیس، ابلاغ کرده و از سران گروه ها و کمیسیـون ها خواسـته است تا فهرستی از افسران پلیس که با مشکل مواجه هستند، را اعلام نماید.
در مجموع، سال گذشـته میلادی، سی و شش مامور پلیس فرانسه اقدام به خودکشی کرده اند. با توجه به این آمار نگـران کننده، «اریک موروان» مدیـر کل پلیس ملـی فـرانسه، در پیامی به همکارانـش در این مـورد هشـدار داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی