دانلود سریال سال های دور از خانهشاهگوش 2 با کیفیت Full HD و لینک مستقیم

دانلود سریال سال های دور از خانه ، دانلود کامل سریال سال های دور از خانه ، دانلود سریال سال های دور از خانه ، دانلود سریال سال های دور از خانه با کیفیت عالی ، دانلود سریال ایرانی

کیفیت Full HD 1080p – HD 720p

قسمت اول اضافه شد

دانلود سریال سال های دور از خانه – شاهگوش 2 با کیفیت Full HD

قسمت اول اضافه شد

نام اثر: دانلود سریال سال های دور از خانه

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

محصول: ایران دانلود سریال در سرزمین بد

موضوع: کمدی

کارگردان : مجید صالحی

با هنرنمایی: احمد مهرانفر ، هادی کاظمی ، آزیتا حاجیان ، گیتی قاسمی ، حدیث میرامینی ، علیرضا استادی ، ملیسا ذاکری

زبان: فارسی

مدت زمان: هر قسمت میانگین 40 دقیقه

سال تولید: 1397

تاریخ انتشار: 1397

درباره سریال:

سالهای دور از خانه سریالی برای شبکه نمایش خانگی است و به عنوان اولین اسپین آف ایرانی است به کارگردانی مجید صالحی و تهییه کنندگی محمدحسین قاسمی روایتی کمدی از زندگی دو کارکتر خنجری و زهره در ادامه سریال محبوب شاهگوش است. هادی کاظمی و احمد مهرانفر دو شخصیت اصلی این سریال کمدی نمایش خانگی را تشکیل میدهند که با گریمی متفاوت در این سریال جلوی دوربین رفتند. تا کنون 12 قسمت از 15 قسمت این سریال جلوی دوربینن رفته است . در این سریال بازیگرانی چون احمد مهرانفر ( در نقش خنجری ) ، هادی کاظمی ( در نقش زهره ) ، آزیتا حاجیان ، گیتی قاسمی ، حدیث میرامینی ، علیرضا استادی ، ملیسا ذاکری ، مهرناز بیات ، با هنرمندی زنده یاد حسین محب اهری و میرطاهر مظلومی و با حضور علی اوجی و امیر نوری و با معرفی احسان کریمی به ایفای نقش پرداخته اند .

داستان سریال:

خلاصه قسمت اول : داستان سریال 1512 روز بعد از اتفاق عجیبی که برای خنجری در شاهگوش رخ داد ، شروع می شود؛ دقیقا از جایی که پس از طرح جمع آوری سگ ها و انتقال آنها به کلانتری 100 ملت ، خنجری سگ الیزابت را فراری می دهد اما تا 1512 روز بعد خبری از دختر نمی شود! او هم مجبور است در تمام این مدت به عنوان سرباز فراری ، داخل پارک بخوابد تا شاید بخت و اقبال دوباره به او رو کند ….

پشتیبانی تلگرام :: صفحه راهنما

شماره پشتیبانی(ساعات اداری): 09059128195

شما در حال پیش خرید هستید، این به این معناست که شما از هم اکنون می توانید فایل را دانلود نمایید اما برای مشاهده آن نیاز به کلمه عبوری دارید که در صبح روز 31 فروردین برای شما ارسال می شود.


راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .