این اشتباهات آرایشی شما را مسن تر نشان می دهد!


این اشتباهات آرایشی شما را مسن تر نشان می دهد!

آرایش کردن و میکاپ نه تنها میتونه اعتماد به نفس ما رو بیشتر کنه بلکه اگر به درستی انجام بشه، میتونه ویژگی های صورت رو هم برجسته تر و زیباتر نشون بده. اما گاهی اوقات ممکنه در هنگام آرایش کردن اشتباهاتی داشته باشید و همین اشتباهات آرایشی باعث بشن تا مسن تر از سن تان دیده شوید و خوب این حالت برای هیچ کسی خوشایند نیست! ما در این قسمت از لیستی از...

آرایش کردن و میکاپ نه تنها میتونه اعتماد به نفس ما رو بیشتر کنه بلکه اگر به درستی انجام بشه، میتونه ویژگی های صورت رو هم برجسته تر و زیباتر نشون بده. اما گاهی اوقات ممکنه در هنگام آرایش کردن اشتباهاتی داشته باشید و همین اشتباهات آرایشی باعث بشن تا مسن تر از سن تان دیده شوید و خوب این حالت برای هیچ کسی خوشایند نیست!

ما در این قسمت از لیستی از اشتباهات آرایشی که ممکن هست چهره شما رو پیرتر یا مسن تر از سنتان نشان دهد آماده کرده ایم که میتونید دم تکرار این اشتباهات، یک آرایش خوب و عالی داشته باشید. ا همراه باشید.

استفاده زیاد از کانسیلر

این اشتباهات آرایشی شما را مسن تر نشان می دهد!

استفاده بیش از حد از کانسیلر و ایجاد یک لایه ضخیم از آن در زیر چشم یکی از رایج ترین اشتباهاتی هست که ممکنه در هنگام آرایش صورت انجام بدید. گاهی ممکنه رنگ کانسیلر درست نباشه و برای پوشش دادن آن مجبور باشید از کرم پودر بیشتری استفاده کنید، در این صورت این اشتباه میتونه به راحتی چین و چروک و خطوط ریز اطراف چشم رو برجسته تر نشون بده و باعث بشه تا چهره شما مسن تر از حالت عادی دیده بشه.

برای جلوگیری از این اشتباه میکاپ آرتیست های معروف توصیه می کنند که حتما از کانسیلری استفاده کنید که تناسب خوبی نگ پوستتون داره و از کرم پودرهای ضخیم، مایع و شفاف استفاده کنید تا بعد از تموم شدن آرایش، پوستی روشن و شاداب داشته باشید.

استفاده بیش از حد از ریمل برای مژه های پایین

این اشتباهات آرایشی شما را مسن تر نشان می دهد!

ریمل زدن بیش از حد بر روی مژه های پایین یکی دیگه از اشتباهاتی هست که میتونه زیبایی چشم هاتون رو تحت تاثیر قرار بده و اون زیبایی که مَد نظرتون هست رو ایجاد نکنه! از طرف دیگر، ریمل زدن به مژه های پایینی باعث میشه تا توجهات زیادی به چین و چروک و خطوط ریز اطراف چشم جلب بشه. پس توصیه میشه ریمل زدن به مژه های پایینی رو تا حد ممکن کمتر کنید.

انتخاب رنگ اشتباه برای رژلب

این اشتباهات آرایشی شما را مسن تر نشان می دهد!

هیچ تردیدی در این موضوع وجود نداره که رنگ رژلب میتونه شگفتی زیادی رو در چهره و آرایش شما ایجاد کنه! پس لازم هست در انتخاب رنگ رژلب دقت زیادی داشته باشید.

اگر لب هاتون به طور طبیعی نازک هستند، بهتره که به سراغ رنگ های غنی و تیره نروید، زیرا این رنگ ها اندازه لب ها رو خیلی نازک تر و کوچک تر از حالت طبیعی نشان خواهند داد. اگر تمایل دارید لب هاتون کمی برجسته تر دیده شوند، توصیه میشه که ابتدا بر روی خط طبیعی لبها، خط لب بکشید و بعد ژلب همرنگ ط لب رو لبها بزنید.

استفاده از سایه چشم تیره به روش اشتباه

این اشتباهات آرایشی شما را مسن تر نشان می دهد!

اگر تصمیم گرفته اید که از سایه چشم تیره برای آرایش چشم هاتون استفاده کنید باید این سایه تیره رو فقط بر روی گوشه بیرونی چشم بزنید و به هیچ عنوان آن را بر روی تمام قسمت های پلک پخش نکنید. این اشتباه ساده باعث میشه تا مسن تر از حالت عادی دیده شوید و زیبایی هم به همراه نداره!

استفاده بیش از حد از خط چشم برای خط مژه پایینی

این اشتباهات آرایشی شما را مسن تر نشان می دهد!

کشیدن خط چشم تیره و مشکی بر روی خط اشک یا خط مژه پایینی باعث میشه تا چشم هاتون خیلی ریزتر از حالت طبیعی دیده شوند. اگر تمایل دارید چشم هاتون بعد از آرایش کردن درشت تر و درخشان تر دیده بشه توصیه میشه که از یک مداد چشم روشن برای این قسمت از چشم استفاده کنید تا زیبایی و درخشش بیشتری برای چشم هاتون ایجاد بشه.

برجسته کردن بیش از حد ابروها

این اشتباهات آرایشی شما را مسن تر نشان می دهد!

استفاده از رنگ های خیلی تیره برای کشیدن و حالت دادن به ابروها یکی دیگه از اشتباهاتی هست که ممکنه چهره شما رو خشن و نازیشون بده! برای ارایش ابرو بهتره به سراغ محصولاتی بروید که رنگی شبیه به رنگ طبیعی ابروهاتون داشته باشه تا زیبایی بیشتری رو برای چهره ایجاد کنه.

محو نکردن خط لب

این اشتباهات آرایشی شما را مسن تر نشان می دهد!

استفاده از خط لب به شما کمک میکنه تا آرایش لب دقیق تر و زیباتری داشته باشید. اما باید به این نکته توجه کنید که بعد از کشیدن خط لب، حتما رنگ خط لب رو به سمت مرکز لب ها محو کنید و از رژلب همرنگ ط لب برای پوشش دادن تمام قسمت های لب استفاده کنید. در غیر این صورت، پررنگ بودن خط لب میتونه چهره شما رو نازی غیر طبیعی نشون بده.

مطالب مرتبط:

نکات و ترفندهای آرایشی کاربردی برای زیباتر شدن در عکس و پرتره

نکات و ترفندهای مخصوص کرم پودر زدن که سبک آرایش شما را تغییر میدهند!

آموزش آرایش صورت طبیعی و لایت، مخصوص مبتدی ها + عکس

نکات مهم خودآرایی و آرایش صورت برای مبتدی ها

چگونه جوان تر و جذاب تر به نظر برسیم؟

منبع

شاید دیگر مطالب
روژانرا هم دوست داشته باشید

این اشتباهات آرایشی شما را مسن تر نشان می دهد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت