حریق ساختمان 4 طبقه در تهران به خیر گذشت +تصاویر


حریق ساختمان 4 طبقه در تهران به خیر گذشت +تصاویر

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک مجتمع 56 واحدی در خیابان امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: آتش‌نشانان در این حادثه 20 نفر را نجات دادند.

خبرگزاری تسنیم: سیدجلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان امام خمینی (ره) درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۲ ظهر امروز آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی در خیابان امام خمینی (ره)، نرسیده به بزرگراه یادگار امام به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه مجتمع مسکونی قدیمی چهار طبقه ۵۶ واحدی بود، در طبقه منفی یک این مجتمع (پارکینگ) چند دستگاه خودرو وجود داشت که یک دستگاه پژو ۲۰۶ شعله‌ور شده و آتش به بخش‌هایی از یک دستگاه خودرو سمند و دو باب انباری سرایت کرده و در حال سرایت به سایر خودرو‌ها و انباری‌ها بود.

وی ادامه داد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که چند نفر از ساکنان داخل مجتمع محبوس هستند که گروهی از آتش‌نشانان مشغول خاموش کردن آتش شده و گروهی دیگر با استفاده از تجهیزات تنفسی به طبقات بالایی رفته و برای نجات افراد محبوس شده اقدام کردند.

به گفته ملکی ۲۰ نفر از ساکنان این مجتمع در این حادثه به سلامت و بدون آسیب‌دیدگی به محیط امن منتقل شده و فقط یکی از آن‌ها دچار دودگرفتگی شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: هم اکنون آتش خاموش شده و آتش‌نشانان مشغول لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل حادثه هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور