یوونتوس 1-2 آژاکس؛ رونالدو و همبازیانش نیز مقابل پسران خدایان زانو زدند


یوونتوس 1-2 آژاکس؛ رونالدو و همبازیانش نیز مقابل پسران خدایان زانو زدند

آژاکس آمستردام با ارائه یک فوتبال زیبا یوونتوس را از پیش رو برداشت.

آژاکس آمستردام با ارائه یک فوتبال زیبا یوونتوس را از پیش رو برداشت.

به گزارش وب‌سایت نود، دو تیم یوونتوس و آژاکس آمستردام از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند. دیدار رفت این دو تیم در خانه آژاکس با تساوی 1-1 به پایان رسید.

در نیمه اول یوونتوس با حمایت تماشاگرانش بازی را بهتر آغاز کرد. آن ها در 20 دقیقه ابتدایی مالک توپ و میدان بودند و موقعیت های خوبی نیز روی دروازه اونانا خلق کردند. در دقیقه 28 کریستیانو رونالدو روی ارسال پیانیچ گل اول میزبان را به ثمر رساند. خوشحالی میزبان زیاد دوام نداشت که در دقیقه 34 فن د بیک بر حسب اتفاق با شزنی تک به تک شد و با یک بغل پای آرام کار را به تساوی کشاند. نیمه اول با حساب 1-1 به پایان رسید.

در نیمه دوم تفکرات تن هاگ کاملا بر مکس آلگری غلبه کرد و صدرنشین سری آ چیزی برای ارائه نداشت و مالکیت علیرغم آنکه در اختیار یوونتوس بود، اما ضد حملات آژاکسی ها کاملا زهردار و خطرناک بود. تیم مهمان در دقیقه ۵۲ صاحب یک فرصت عالی شد اما شزنی با یک واکنش خوب توانست توپ را دور کند. آژاکس در دقیقه ۵۷ بار دیگر تا آستانه گلزنی رفت اما باز هم شزنی با یک واکنش زیبا شوت تماشایی فن د بیک را به کرنر فرستاد.

آژاکس لحظاتی بعد روی یک ضد حمله می توانست به گل برسد اما پیانیچ در آخرین لحظه توانست با تکل به موقع توپ را دور کند و مانع از رسیدن آن به تادیچ در دهانه دروازه شود. سرانجام ماتیاس دلیخت با یک ضربه سر تماشایی روی کرنر ارسالی در دقیقه 67 گل دوم را به ثمر رساند.

آژاکس در دقیقه ۷۴ روی پاس پشت مدافعان زیچ نزدیک بود به گل سوم برسد اما نرس با بی دقتی ضربه اش را به بیرون زد. این دیدار در نهایت با نتیجه 2-1 به سود آژاکس به پایان رسید. تیم مهمان در دقایق پایانی بازی با شوت زیبای زیچ به گل بعدی هم رسیدند اما داور این گل را به دلیل آفساید مردود کرد تا در نهایت بازی با همان نتیجه ۱-۲ تمام شود.

برنده دیدار منچسترسیتی - تاتنهام در دیدار امشب، حریف آژاکس در مرحله نیمه نهایی خواهد بود.

4416

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!