تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم مشروبات الکلی در گیلان


تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم مشروبات الکلی در گیلان

رشت - ایرنا - رئیس کل دادگستری گیلان از تشکیل شعب ویژه در واحدهای قضایی استان برای رسیدگی به جرائم تولید و توزیع مشروبات الکلی خبر داد.

به گزارش ایرنا، احمد سیاوش پور عصر سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی دادگستری استان از تشدید مجازات و برخورد با تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی خبر داد و افزود: براساس تصمیمات اتخاد شده، شعبه های ویژه در هر واحد قضایی به پرونده ها با موضوع مشروبات الکلی رسیدگی خواهند کرد و به رئیسان واحدهای قضایی ابلاغ شده تا در چارچوب قانون، احکام صادره برای مجازات تولید و توزیع مشروبات الکلی را تشدید کنند.
وی عرضه مشروبات الکلی در رستوران ها را عملی خلاف شرع، قانون و عفت عمومی دانست و تصریح کرد: دادستان ها در حوزه های قضایی موظف شدند تا با همراهی نیروی انتظامی ضمن بازرسی نامحسوس از رستوران ها و کافه ها، در صورت اخذ گزارش های مردمی نسبت به پیگیری، تعقیب و بازداشت مالک رستوران و معرفی آن به مرجع قضایی و تعطیلی محل کسب اقدام کنند.
رئیس کل دادگستری گیلان همچنین با تاکید بر اینکه براساس قانون، اموال حاصله از درآمدهای نامشروع قابل توقیف و ضبط است، ادامه داد: با تشکیل پرونده قضایی برای تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی، همزمان با رسیدگی به جرم آنان، فهرستی از اموال این اشخاص نیز تهیه و توسط مقام قضایی توقیف خواهد شد.
99 هتل ، 95 مجتمع تفریحی گردشگری و اقامتی ، 275 مجتمع پذیرایی بین راهی ، 32 هتل آپارتمان، یک هزار و 480 خانه مسافر ، 58 سفره خانه سنتی در گیلان فعال هستند.
7296/2007

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا