مسابقات بین المللی قرآن بدون جدل و در عمل هجمه وهابیت را خنثی می کند


مسابقات بین المللی قرآن بدون جدل و در عمل هجمه وهابیت را خنثی می کند

سیف با اشاره به وجوه وحدت آفرین مسابقات بین المللی قرآن کریم، گفت: این رقابت ها بدون بحث و جدل و در عمل به دنیا ثابت می کند هجمه های وهابیت علیه شیعه دروغ است و ریشه در سرسپردگی آنها دارد.

«سید مهدی سیف» در گفت وگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان درباره برکات و رهاورد برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم، اظهار کرد: یکی از اهداف استراتژیک و راهبردی این رقابت ها آن است که مسلمانان علی رغم برخی تفاوت های مذهبی، بر محور قرآن به عنوان کتاب مشترک جمع شوند همانطور که به سوی یک قبله نماز می خوانند و به یک پیامبر(ص) ایمان دارند.

داور مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تصریح کرد: مسلمانان در اصول وحدت داشته و در برخی مسائل مذهبی با یکدیگر تفاوت نه اختلاف، دارند، دشمن هم بر این مسائل ثانوی دست گذاشته است و می خواهد از طریق آنها به وحدت در جهان اسلام ضربه بزند.

سیف تاکید کرد: مسابقات بین المللی قرآن کریم باعث می شود هجمه ها علیه شیعه به ویژه درباره اختلاف قرآن آنها با دیگر مذاهب اسلامی خنثی شود.

این داور بین المللی در ادامه تصریح کرد: ما از طریق مسابقات بین المللی قرآن به دنیا نشان می دهیم که هجمه ها و تهمت های شیوخ وهابی باطل و صرفا برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهم آنکه این اقدام را بدون بحث و جدل بلکه در عمل انجام می دهیم تا همگان بدانند تهمت های وهابیت علیه تشیع دروغ است و ریشه در سرسپردگی آنها به استکبار دارد و در مقابل جمهوری اسلامی اهتمامی ویژه به قرآن و فعالیت هایش دارد.

گفتنی است، سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از 20 تا 24 فروردین ماه در تهران برگزار شد و عصر امروز (یکشنبه، 25 فروردین ماه) برترین های خود را می شناسد.

پایان پیام/551

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج