انتقاد از فقدان خیابانی به نام ولیعصر در بندرعباس/نیمه شعبان در ردیف شب های قدر است


انتقاد از فقدان خیابانی به نام ولیعصر در بندرعباس/نیمه شعبان در ردیف شب های قدر است

حجت الاسلام و المسلمین فروزان نژاد با بیان اینکه جایگاه نیمه شعبان در ردیف شب های قدر است، گفت: بندرعباس هنوز خیابانی به نام ولیعصر ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین «محمد حسن فروزان نژاد» در نشست خبری ضمن تبریک نیمه شعبان با بیان اینکه ۱۰ روز(از ششم شعبان) به نام امامت و ولایت و تحت عنوان تمدن سازی و آمادگی برای ظهور نامگذاری شده است، اظهار کرد: ولادت امام زمان(عج) از مهمترین اعیاد ما است.

وی افزود: آیین های جشن و برنامه های میلاد امام زمان(عج) باید از مهمترین برنامه های مردمی و دستگاه های اجرایی باشد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) با ذکر این نکته که ما ملتی هستیم که ادعا داریم که برای تحقق ظهور قیام کرده ایم، تاکید کرد: کسانی که مدعی تشکیل حکومت جهانی هستند باید امام جهانی و برنامه و قوانین جهانی داشته باشند که امام زمان(عج) امام جهانی و قرآن نیز برنامه جهانی است.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق ظهور سه گام نیاز است، گفت: توجه به خواسته های امام(خواست امام عمل به قرآن است)، آمادگی فردی و آمادگی اجتماعی ازجمله این گام هاست.

فروزان نژاد در ادامه به تشریح برنامه های نیمه شعبان پرداخت و گفت: برگزاری مسابقه پیامکی «چشم به راه» با موضوع «چه کنیم تا امام زمان(عج) زودتر ظهور کند»، برگزاری احیای شب نیمه شعبان و جشن میلاد امام زمان(عج) در دانشگاه ها و مساجد استان از شاخص ترین برنامه هاست.

وی با بیان اینکه ۳۸۰ مبلغ نیز به اقصی نقاط استان اعزام خواهد شد، افزود: ایستگاه صلواتی، آیین عمامه گذاری در حوزه، جلسه پرسش و پاسخ با حضور قائم مقام حوزه های علمیه کشور، اجتماع بزرگ منتظران ظهور و راه اندازی کتابخانه تخصصی مهدویت در دانشگاه علوم پزشکی از دیگر برنامه هاست.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403