ارضا مرد با دست زن | ارضا مرد بدون دخول


ارضا مرد با دست زن | ارضا مرد بدون دخول

ارضا مرد با دست زن | ارضا مرد بدون دخول ارضا شدن مردان بسیار راحت تر از ارضا شدن زنان است و در اینجا انواع روش های ارضا مردان بیان خواهد شد. ارضا مرد بدون دخول هم انجام می شود و یکی دیگر از روشهای ارضا شدن مردان، ارضا مرد با دست زن است. ارگاسم چیست؟ از نظر فیزیکی،ارگاسم نوعی کاهش تنش جنسی است.به هنگام ارگاسم چندین انقباض غیر ارادی در ماهیچه ها...

ارضا مرد با دست زن | ارضا مرد بدون دخول

ارضا مرد با دست زن | ارضا مرد بدون دخول

ارضا شدن مردان بسیار راحت تر از ارضا شدن زنان است و در اینجا انواع روش های ارضا مردان بیان خواهد شد. ارضا مرد بدون دخول هم انجام می شود و یکی دیگر از روشهای ارضا شدن مردان، ارضا مرد با دست زن است.

ارگاسم چیست؟

از نظر فیزیکی،ارگاسم نوعی کاهش تنش جنسی است.به هنگام ارگاسم چندین انقباض غیر ارادی در ماهیچه ها صورت می گیرد. این انقباض ها طی ارگاسم برای زنان در یک سوم بیرونی مهبل و برای مردان در ماهیچه های لگنچه صورت می گیرد.

ارگاسم حدود 3 تا 10 ثانیه طول می کشد و انقباض های ماهیچه ای در فواصل کمتر از یک ثانیه صورت می گیرد.به عبارت دیگر در مرحله ی ارگاسم حدود 3 تا 15 انقباض در ماهیچه ها صورت می گیرد.دیگر اعضای بدن مانند دست، به گزارش فراناز پا و صورت نیز ممکن است دچار انقباض های ماهیچه ای شوند.هنگام ارگاسم، ممکن است شما احساس تعجب، لذت، شادی یا شگفت زدگی داشته باشید.

با ارگاسم احساس های بسیاری به شما دست می دهد که نمی توان نسبت به درستی یا نادرستی آنها قضاوت کرد. در آن هنگام ممکن است شما بخندید و یا حتی گریه نمایید. لذت ارگاسم در افراد به اشکال مختلف نمایان می شود که درست و غلط نداشته و فقط لذت آن دارای اهمیت می باشد.

ارگاسم مردان

ارگاسم در مردان-هر چند لذت ارگاسم در مردان مانند زنان می باشد،اما شکل ظاهری ارگاسم مردان و زنان با هم تفاوت دارد.مردان قبل از رسیدن به ارگاسم،نقطه ی بدون برگشت را پشت سر می گذارند.در این نقطه، مردان ناگزیر از انزال هستند و دیگر نمی توانند جلوی آن را بگیرند،در حالی که زنان می توانند در هر لحظه ای از وقوع ارگاسم خودداری کنند.در نقطه ی بدون برگشت، منی از داخل مجرای ادرار به سمت سر آلت پمپ شده و با جهش از مجرای ادرار خارج می شود.مردان وقتی به ارگاسم می رسند، دیگر نمی توانند از آن برگردند و ناگزیر از انزال هستند. بدین ترتیب ارگاسم مردان با خروج پمپ مانند منی از آلت آنها همراه می باشد که تشخیص ارگاسم مردان را بسیار ساده می نماید.

در مورد مردان دو حالت انزال و ارگاسم قابل تصور است. انزال به خروج منی از مجرای آلت تناسلی و ارگاسم به انقباض های نسبتاً شدید ماهیچه ها، بویژه ماهیچه های لگنچه، گفته می شود. شایان ذکر است که ارگاسم مردان همواره با انزال همراه است، اما انزال آنها به معنای وقوع ارگاسم نیست. ممکن است مرد پس از قدری تحریک جنسی به انزال برسد، اما چنانچه این انزال با انقباض ماهیچه های لگنچه همراه نباشد، ارگاسم در وی اتفاق نیفتاده است. لذا دیده می شود که ارگاسم و انزال در مردان همزمان نیست.

ارضا مرد با دست زن | ارضا مرد بدون دخول

ارگاسم مردان

این در حالی است که ارگاسم و انزال در زنان همزمان صورت می گیرد. قطعاً همزمان شدن انزال و ارگاسم برای مردان لذت بسیار شدیدتری برای آنها به همراه دارد.همزمانی انزال و ارگاسم در مردان به طور کلی از دو راه امکان پذیر می باشد: «به تأخیر انداختن انزال و انزال چند باره».همزمان نمودن انزال و ارگاسم مردان با هر دو روش قابلیت اجرایی دارد، اما باید روشهای صحیح انجام آن را دانست.

انزال چند باره که روش خوبی برای همزمان نمودن انزال و ارگاسم مردان است و به مرور زمان باعث تأخیر در اولین انزال نیز می شود می تواند بسیار مفید واقع گردد.البته میزان نعوظ و تمایل به رابطه ی جنسی مجدد در مردان، پس از اولین انزال، قدری کاهش می یابد که پس از چند دقیقه برطرف شده و توان نعوظ آلت تأمین می شود.

بنابراین برای شروع مجدد رابطه، کافی است پس از اولین انزال، چند دقیقه ای به خود و آلت تناسلی خود استراحت بدهید تا سلولها توان پرخون شدن مجدد را کسب نمایند. در این فاصله می توانید به روش های مختلف همسرتان را تحریک کنید که چگونگی آن به خودتان بستگی دارد. معمولاً دومین انزال با شدت بیشتری همراه بوده و همزمان با ارگاسم اتفاق می افتد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


علت اصلی خود زشت پنداری چیست؟