مساجد نقش تاثیر گذاری در رشد و پویایی جامعه دارند


مساجد نقش تاثیر گذاری در رشد و پویایی جامعه دارند

علیرضا پولاد: مسجد مهمترین پایگاه در جهت جذب مشارکت مردمی در راستای رشد و پویایی جامعه می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، علیرضا پولاد، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر صبح چهارشنبه (۲۸ فروردین) در نشست مشترک با فرماندار بوشهر با بیان اینکه مردم ازشمندترین عنصر پیشرفت یک جامعه هستند، اظهار داشت: مسجد مهمترین پایگاه اتحاد و جذب مشارکت های مردمی می باشد که نقش تاثیر گذاری در رشد و پویایی جامعه دارد.

وی افزود: در ۸ سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس مساجد اقتصاد کشور را مدیریت می کردند و این مهم میسر نمی شد مگر با اتحاد و مشارکت مردم جامعه.

مساجد نقش تاثیر گذاری در رشد و پویایی جامعه دارند

علیرضا پولاد با اشاره به وجود ۴۰۳ کانون مساجد فعال در سراسر استان بوشهر، بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نهادی مردمی و یکی از ظرفیت موجود در مساجد می باشند.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، خانواده و .... فعالیت می کنند، ادامه داد: بیش از ۳۲ هزار عضو فعال و نخبه در کانون های مساجد سراسر استان در حال فعالیت هستند که هر کدام از آن ها صاحب ایده های بسیار خوبی در زمینه های مختلفمی می باشند که می طلبد توجه بیشتری به این مجموعه شود.

مساجد نقش تاثیر گذاری در رشد و پویایی جامعه دارند

پولاد افزود: اعضا کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به اینکه به صورت مستقیم در میان مردم فعالیت می کنند و مستقیما با مردم در ارتباط هستند میتوانند نقش تاثیرگذاری در انتقال خواسته های مردمی به مسئولین داشته باشند و حکم بازویی قوی در جهت رفع برخی از مشکلات موجود جامعه ایفا کنند.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید، خاطر نشان کرد: در راستای تحقق شعار سال و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و در جهت خود اشتغالی و کارآفرینی و همچنین رشد اقتصادی منطقه و رونق تولید با مشارکت سازمان فنی و حرفی استان، هفته آینده دوره آموزش کارآفرینی ویژه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

پایان پیام/647

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022