قیمت و خرید تخت خواب دو نفره، یک نفره و تخت دو طبقه


قیمت و خرید تخت خواب دو نفره، یک نفره و تخت دو طبقه

قطعا یکی از ضروری‌ترین لوازم و وسایل برای یک اتاق خواب تخت خواب است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آف دکور، یک تخت خواب خوب برای شما خوابی پر از آرامش را به ارمغان آورده و باعث می‌شود روزتان را نیز پر انرژی آغاز کنید.

راهنما خرید تخت خواب

برای خرید تخت خواب باید به فضا اتاق، بودجه مد نظر و دکوراسیون اتاق خود توجه کنید. اگر اتاق کوچکی دارید می‌توانید از مبل‌های تختخواب شو یا تخت‌های تاشو نیز استفاده کنید.

در هر صورت در زمان خرید اگر به صورت حضوری خرید می‌کنید، روی همه جای تخت بخوابید و بنشینید و مطمئن شوید که در هیچ حالتی غژغژ نکرده و محکم است.

بهترین متریال برای تخت خواب قطعاً چوب می‌باشد چرا که دوام بالایی دارد اما تخت خواب‌های ام‌دی‌اف و ملامینه و فلز نیز به ترتیب کیفیت خوب و قیمت کمتری نسبت به چوب دارند.

تخت خواب عروس

یکی از ترندهای تخت خواب عروس در سال‌های اخیر تخت‌های سایبان‌دار می‌باشند، این تخت‌ها با طرح زیبا و متفاوت و به رنگ سفید تولید می‌شوند.
برخی نیز تخت خواب‌های مدرن که دارای تاج بلند و لمسه‌دوزی شده هستند را برای اتاق خواب خود انتخاب می‌کنند.

تخت خواب دو نفره

تخت خواب دو نفره را باید به توجه به فضای اتاق خریداری کنید و اگر اتاق شما خیلی کوچک است می‌توانید تخت تاشو یا مبلمان تختخواب شو خریداری کنید.

در هنگام خرید بیش از هرچیزی به کیفیت تخت و متریال استفاده شده برای ساخت آن توجه کنید، ام‌دی‌اف جز متریال‌هایی است که هم کیفیت بالایی دارد هم به نسبت کیفیت از قیمت مناسبی برخوردار است.

بعضی از افراد به علت فضای کم اتاق یا صرفه‌جویی در هزینه‌ها به جای خرید سرویس خواب با وسایل اضافه یک تخت خواب خریداری می‌کنند.
در این صورت هزینه‌های اضافی خرید سرویس خواب کم شده و می‌توانند تخت با کیفیت‌تری خریداری کنند.

قیمت و خرید تخت خواب دو نفره، یک نفره و تخت دو طبقه

تخت خواب دو طبقه

اگر فرزندان شما یک اتاق مشترک دارند بهتر است برای آنها یک تخت دو طبقه تهیه کنید تا در اتاق فضای بیشتری برای انجام‌کارهای روزانه‌شان در اختیار داشته باشند.
برای خرید تخت دو طبقه حتماً به محافظ تخت بالایی توجه کنید که بلند بوده و طول تخت را حفاظت کند، همچنین نردبانی که برای این تخت‌ها استفاده می‌شود بهتر است صاف و به تخت متصل باشد علاوه بر آن به اتصالات تخت و نوع آنها نیز دقت کنید تا بتوانید با خرید تخت با کیفیت امنیت فرزندانتان را تأمین کنید.

تخت خواب دخترانه

معمولاً دختران طرفدار دکوراسیون‌های رنگی و گل گلی هستند از این رو آنها معمولاً تخت خود را از بین مدل‌های فانتزی و رنگی خریداری کرده و با انتخاب یک رو تختی گل گلی برای آن این دکوراسیون را کامل می‌کنند.

تخت خواب فلزی

تخت‌های فلزی از جنس آهن ساخته می‌شوند و بسیار سبک‌تر و ارزان‌تر از تخت‌های چوبی می‌باشند. قدیم از این نوع تخت‌ها فقط در خوابگاه‌ها و به طور کلی مکان‌های عمومی استفاده می‌شد اما امروزه با تولید طرح‌های فانتزی و زیبا تخت‌های فلزی در بین مردم محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند.

قیمت و خرید تخت خواب دو نفره، یک نفره و تخت دو طبقه

تخت خواب کودک

تخت‌های کودک معمولاً دارای طرح فانتزی و رنگ‌های روشن هستند و محافظ دارند تا امنیت کودک فراهم شود. البته بعد از چند سال می‌توانید محافظ آنها را بردارید.

تخت خواب نوجوان

برای نوجوانان انتخاب‌های متنوعی وجود دارد آنها می‌توانند از بین طرح‌های فانتزی، مدرن و حتی سلطنتی تخت مورد نظر خود را انتخاب کند.

دکور خوب با تخفیف ویژه در آف دکور

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند.

امکان خرید تخت خواب با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون آف دکور (offdecor.com) که می‌توانیم مدل‌های متنوع در دسته‌بندی‌های مختلف تخت خواب، تخت خواب دو نفره و دو طبقه، تخت خواب سلطنتی، سرویس خواب، مبل راحتی، مبل ال، مبل تختخواب شو، مبل استیل، مبل سلطنتی، میز جلو مبلی و میز عسلی و … را بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم