تنظیم کارکرد Double-Tap در ایرپاد


تنظیم کارکرد Double-Tap در ایرپاد تنظیم کارکرد Double-Tap در ایرپاد بدون داشتن هیچ گونه دکمه ای، اپل یک رابط کاربری ناهَستا (non-exestent – ناموجود) را برای ایرپاد های خود ساخته است. اما خوبی ایرپادها در این است که پر از sensor یا حسگر می باشند و با این حسگرها ایرپادها می دانند که چه هنگامی روی گوش شما هستند و کی آنها را دوبار- می تپید (...

تنظیم کارکرد Double-Tap در ایرپاد

تنظیم کارکرد Double-Tap در ایرپاد

بدون داشتن هیچ گونه دکمه ای، اپل یک رابط کاربری ناهَستا (non-exestent – ناموجود) را برای ایرپاد های خود ساخته است. اما خوبی ایرپادها در این است که پر از sensor یا حسگر می باشند و با این حسگرها ایرپادها می دانند که چه هنگامی روی گوش شما هستند و کی آنها را دوبار- می تپید ( double-tap)، شما همچنین می توانید ایرپادهای خود را پیکره بندی کنید.

حسگرهای درون هریک از ایرپادها، ویژگی های جالبی را به نمایش می گذارد. برای نمونه اگر بخواهید از آهنگی که در حالش شنیدنش هستید، بیرون شوید، می باید آن را دوبار-بتپید یا double-tap کنید، دوبار-تپ یا double-tap، برای کارهای متفاوت دیگری نیز می تواند استفاده شود، کارهایی همانند فراخوانی Siri، دستیار هوشمند اپل و یا متوقف کردن پخش آهنگ. اپل انجام برخی از این کارها را بصورت پیش فرض در بخش تنظیمات آیفون و آیپد آورده است، اما اگر می خواهید انتخاب خودتان را داشته باشید، می توانید گزینه های پیش فرض دوبار-تپ یا Double-Tap را تغییر دهید.

نوشته تنظیم کارکرد Double-Tap در ایرپاد . .

منبع

شاید دیگر مطالب روژان راهم دوست داشته باشید

تنظیم کارکرد Double-Tap در ایرپاد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس