سردار منوچهر امان‌اللهی گفت: وجود پدیده قاچاق در کرمانشاه به خاطر مرزی بودن امری اجتناب‌ناپذیر است، اما با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط پلیس و خصوصاً پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، امروز جزو استان‌های پیش رو در برخورد با این پدیده هستیم.

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرمانده انتظامی کرمانشاه در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان در خصوص پدیده قاچاق اظهار داشت: به‌واسطه تلاش‌ها و اقدامات انجام‌شده در مجموعه پلیس، امروز هیچ مجرمی در کرمانشاه احساس امنیت و آرامش ندارد و بسیاری از آن‌ها ازجمله قاچاقچیان نیز به این نتیجه رسیده‌اند که دیر یا زود در چنگ قانون گرفتار و توسط پلیس دستگیر می‌شوند.

وی افزود: علی‌رغم شرایط خاص استان به‌واسطه مرزی بودن، هیچ‌گاه امنیت کرمانشاه دچار چالش نشده و معدود افرادی که طی سال‌های اخیر دست به ایجاد ناامنی زدند در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عملشان رسیده‌اند.

امان‌اللهی رشد کشفیات کالای قاچاق و افزایش دستگیری‌ها را جزو اقدامات شاخص پلیس کرمانشاه در سال‌های اخیر برشمرد و افزود: افزایش امنیت در جامعه نیز از دیگر اقدامات شایان توجهی بوده که توسط همکاران ما در بخش‌های مختلف انتظامی خصوصاً پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انجام‌شده است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه برخورد با اراذل‌واوباش در راستای ارتقاء امنیت عمومی را یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: چند سال پیش در جلسه‌ای عنوان شد که برخی از محلات شهر کرمانشاه بسیار ناامن شده و هیچ مأمور پلیسی جرائت حضور در آن‌ها را ندارد، اما با تلاش‌های صورت گرفته و جدیت پلیس اطلاعات و امنیت عمومی بسیاری از مجرمان دستگیر و زندانی شدند.

وی تأکید کرد: امروز هیچ مجرمی در استان کرمانشاه نیست که احساس آرامش داشته باشد، چراکه می‌داند پلیس استان در برخورد با جرائم بسیار قاطعانه عمل کرده و در برابر متجاوزان به حریم امنیت عمومی خواهد ایستاد.

رئیس پلیس کرمانشاه بابیان اینکه برخی ناامنی‌های کشف‌شده در کرمانشاه می‌توانست امنیت کل کشور را به خطر بیندازد، گفت: همکاران ما شبانه‌روز با مجاهدت و جان‌فشانی تلاش می‌کنند تا هر شهروندی در کشور از نعمت امنیت و مبارزه با پدیده قاچاق برخوردار باشد.