قطعنامه آلمان برای مقابله جهانی با برده‌داری جنسی با مقاومت آمریکا و روسیه مواجه شده است


قطعنامه آلمان برای مقابله جهانی با برده‌داری جنسی با مقاومت آمریکا و روسیه مواجه شده است

شفقنا- آلمان پیش‌نویس قطعنامه‌ای را به شورای امنیت سازمان ملل متحد ارائه داده تا نبرد جهانی با پدیده تجاوز جنسی به مثابه یک سلاح شدت بگیرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، آلمان اعلام کرده قطعنامه خود را سه‌شنبه هفته آینده به شورای امنیت ارائه می‌هد. نادیه مراد – برنده جنسی داعش و برنده جایزه صلح نوبل […]

قطعنامه آلمان برای مقابله جهانی با برده‌داری جنسی با مقاومت آمریکا و روسیه مواجه شده است

شفقنا- آلمان پیش‌نویس قطعنامه‌ای را به شورای امنیت سازمان ملل متحد ارائه داده تا نبرد جهانی با پدیده تجاوز جنسی به مثابه یک سلاح شدت بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، آلمان اعلام کرده قطعنامه خود را سه‌شنبه هفته آینده به شورای امنیت ارائه می‌هد. نادیه مراد – برنده جنسی داعش و برنده جایزه صلح نوبل نیز در این روز در شورای امنیت سخنرانی خواهد کرد. آلمان اعلام کرده قصد دارد تلاش جهانی برای مجازات متجاوزان و برده‌داران جنسی را شدت ببخشد. بااین حال این قطعنامه با مقاومت‌هایی هم در شورای امنیت روبرو است. آمریکا، روسیه و چین اعلام کرده‌اند ملاحظاتی در مورد این پیش‌نویس دارند.

روسیه در مورد همکاری‌های جمعی که در این قطعنامه به آنها اشاره شده پرسش‌هایی را مطرح کرده و آمریکا نیز نقش محوری دیوان بین‌المللی کیفری را در این قطعنامه زیر سوال برده چرا که خود این دیوان را قبول ندارد و یکی از دادستان‌های آن را نیز تحریم کرده است. گفتنی است آلمان انگیزه خود از معرفی این قطعنامه را مقابله با تکرار خشونت جنسی داعش علیه قوم ایزدی بیان کرده است.

خبر اصلی را در خبرگزاری فرانسه ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!