بیوگرافی آرش ظلی پور و چند عکس متفاوت و جالب از وی


در اینجا بیوگرافی آرش ظلی پور مجری و خبرنگار کشورمان را مرور می کنیم، وی در سال 1358 متولد شده است و با اجرا در برنامه سه ستاره شبکه سه سیما و در کنار احسان علیخانی به شهرت رسید، برای آشنایی بیشتر با این مجری تلویزیون تا پایان ما را دنبال نمایید. بیوگرافی آرش ظلی پور و تصاویر وی آرش ظلی پور مجری 39 ساله ایرانی و دارای لیسانس رشته مکانیک سیالات...

در اینجا بیوگرافی آرش ظلی پور مجری و خبرنگار کشورمان را مرور می کنیم، وی در سال ۱۳۵۸ متولد شده است و با اجرا در برنامه سه ستاره شبکه سه سیما و در کنار احسان علیخانی به شهرت رسید، برای آشنایی بیشتر با این مجری تلویزیون تا پایان ما را دنبال نمایید.

بیوگرافی آرش ظلی پور و تصاویر وی

آرش ظلی پور مجری ۳۹ ساله ایرانی و دارای لیسانس رشته مکانیک سیالات می باشد که قبل از ورود به حوزه اجرا و گویندگی در زمینه سردبیری روزنامه فعالیت داشت.

بیوگرافی آرش ظلی پور و چند عکس متفاوت و جالب از وی

او در سن ۱۸ سالگی و پس از قبولی در دانشگاه، وارد حرفه خبرنگاری بخش ورزشی شده و سردبیری مجلات معروفی همچون اتفاق نو و خانه و خانواده را برعهده داشت. ظلی پور به شدت فوتبالی بوده و از طرفداران سرسخت تیم پرسپولیس تهران می باشد، او همچنین یک زمانی به عنوان دروازه بان در جوانان استقلال و سپس تیم امید برق تهران، فوتبال بازی می کرده است.

بیوگرافی آرش ظلی پور و چند عکس متفاوت و جالب از وی

اولین حضور وی در تلویزیون به عنوان مجری در سال ۱۳۸۵ و برای اجرای برنامه ورزش از نگاه دو بود. سپس از سال ۱۳۸۷ به مدت ۷ سال از مجری گری تلویزیون فاصله گرفت و در پشت صحنه برنامه هایی مانند ماه عسل و برنامه های سال تحویل احسان علیخانی حضور داشت.

بیوگرافی آرش ظلی پور و چند عکس متفاوت و جالب از وی

ظلی پور بازیگری را نیز تجربه کرده و در سریال محبوب و پر بیننده دلنوازان، در کنار بازیگرانی همچون پرویز پور فلاحی، فریبا کوثری، فریده صابری، محمد حاتمی، شاهرخ استخری، سحر قریشی، سمانه پاکدل، سیاوش خیرابی، حدیث میر امینی نقش کوتاهی برعهده داشت.

بیوگرافی آرش ظلی پور و چند عکس متفاوت و جالب از وی

وی مدتی را به همراه نسرین مقانلو در برنامه دستپخت خودمانی که از شبکه دو سیما پخش می شد، مجری گری می کرد، اما حضور او در برنامه من و شما که اخیرا از شبکه شما پخش می شد و در آن با چهره های معروف به گفتگو می نشست، با حواشی زیادی همراه بود که موجب دیده شدن بیشتر وی شد، گویا در یک قسمت از برنامه که مسعود فراستی به عنوان مهمان حضور داشت، با وی درگیری لفظی پیدا کرد، در نتیجه فراستی به حالت قهر استودیو برنامه را ترک کرد و بعد از این اتفاق ظلی پور از سوی مدیر شبکه توبیخ شد.

بیوگرافی آرش ظلی پور و چند عکس متفاوت و جالب از وی

اکنون بعد از خواندن بیوگرافی آرش ظلی پور می توانید مجموعه تصاویر گردآوری شده وی برای این مطلب را مشاهده کنید.

بیوگرافی آرش ظلی پور و چند عکس متفاوت و جالب از ویآرش ظلی پور در کنار مادرش

بیوگرافی آرش ظلی پور و چند عکس متفاوت و جالب از ویآرش ظلی پور و محمد علیزاده

بیوگرافی آرش ظلی پور و چند عکس متفاوت و جالب از ویعکسی از مجریان معروف در برنامه سه ستاره

بیوگرافی آرش ظلی پور و چند عکس متفاوت و جالب از ویعکس خانوادگی آرش ظلی پور

بیوگرافی آرش ظلی پور و چند عکس متفاوت و جالب از ویآرش ظلی پور در کنار منوچهر هادی

بیوگرافی آرش ظلی پور و چند عکس متفاوت و جالب از ویآرش ظلی پور و بهنوش بختیاری

بیوگرافی آرش ظلی پور و چند عکس متفاوت و جالب از ویعکس جدید آرش ظلی پور

بیوگرافی آرش ظلی پور و چند عکس متفاوت و جالب از ویآرش ظلی پور و هومن سیدی

بیوگرافی آرش ظلی پور و چند عکس متفاوت و جالب از ویعکس آرش ظلی پور و برادرزاده اش

بیوگرافی آرش ظلی پور و چند عکس متفاوت و جالب از ویعکس و بیوگرافی آرش ظلی پور

بیوگرافی آرش ظلی پور و چند عکس متفاوت و جالب از ویعکس آرش ظلی پور

بیوگرافی آرش ظلی پور و چند عکس متفاوت و جالب از ویسلفی آرش ظلی پور

بیوگرافی آرش ظلی پور و چند عکس متفاوت و جالب از ویآرش ظلی پور در کنار احسان علیخانی و رامبد جوان بیوگرافی آرش ظلی پور و چند عکس متفاوت و جالب از ویآرش ظلی پور و نسرین مقانلو

بیوگرافی آرش ظلی پور و چند عکس متفاوت و جالب از ویعکسی از حضور چهره های معروف در برنامه من و شما بیوگرافی آرش ظلی پور و چند عکس متفاوت و جالب از وی

در این مطلب بیوگرافی از آرش ظلی پور را مطالعه کردید. در صورت تمایل دعوت می کنیم تا با کلیک بر روی عکس بازیگران از تصاویر و بیوگرافی هنرمندان ایرانی و خارجی مورد علاقه خود دیدن نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی