پیکر 2 امدادگر بنیاد مسکن استان اردبیل که در حادثه رانندگی محور معمولان - خرم آباد جان خود را از دست داده بودند، با حضور مردم و مسوولین لرستان در مسجد بعثت تشییع، و به زادگاهشان منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، پیکر مهدی صادق زاده و رضا حبوبی 2 امدادگر و کارمند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل که حین بازگشت از منطقه سیل زده معمولان به خرم آباد و بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست دادند، با حضور مردم قدرشناس و مسوولین لرستان تشییع شد.

بر اساس این گزارش، در مراسمی که با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولین لرستان، در مسجد بعثت خرم آباد برگزار شد، پیکر 2 امدادگر بنیاد مسکن اردبیل تشییع شد و به زادگاهشان انتقال یافت.

این در حالی است که نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، استاندار لرستان و جمعی از مسوولین استان و شهرستان های سیل زده، در پیام های جداگانه، درگذشت 2 کارمند بنیاد مسکن اردبیل را تسلیت گفتند.

آیا 2 کارمند جانباخته بنیاد مسکن اردبیل شهید خدمت هستند ؟

در همین رابطه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به خبرنگار موج در خصوص لحاظ نمودن نام این دو امدادرسان اردبیلی در میان شهدای خدمت، گفت: متاسفانه جان باختن این دو هموطن عزیز بسیار سخت و جانکاه بود اما قرار گرفتن نام این دو بزرگوار در لیست شهدای خدمت باید به تایید مقام معظم رهبری برسد که در صورت موافقت معظم له، مهدی صادق زاده و رضا حبوبی به عنوان شهید خدمت شناخته خواهند شد.

خبرگزاری موج جان باختن این 2 امدادرسان اردبیلی را به خانواده ایشان، جمیع بازماندگان و ملت شریف ایران تسلیت می گوید.